Mercedes-Benz

Két kategóriában is elnyerte a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat a Mercedes-Benz

2013.11.12.

Két kategóriában is kimagaslóan szerepelt a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” című versenyén. Idén összesen három kategóriában, személyes, telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás terén versenyeztek a vállalatok. A kis-és középvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. végzett az élen a személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás kapcsán, míg az elektronikus kategóriában a harmadik helyen végzett.

Fenntartja kiemelkedően jó teljesítményét a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjáért folytatott versenyben. A csillagos márka hazai képviselete 2011-ben indult az idén már ötödik alkalommal megrendezett versenyen és rögtön győzelmet aratott, majd a tavalyi második hely után idén mindhárom kategóriában, a telefonos, személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálás terén is a legjobbak között szerepelt. Két kategóriagyőzelmével a Mercedes-Benz Hungária Kft. tovább javította eddigi teljesítményét és eredményét.

Fókuszban az ügyfélelégedettség

A Mercedes-Benz márka globális célja, hogy az évtized végére a vezető prémium kategóriás autógyártóvá váljon, ennek eléréséhez a megújuló és vonzó modellpaletta mellett az értékesítési szervezet precíz hozzáállása is szükséges. A Mercedes-Benz már 2006-ban világszerte meghirdette a CSI No. 1 elnevezésű programját, annak érdekében, hogy a Mercedes-Benz ügyfelek legyenek a leginkább elégedettek az autóiparban. A Mercedes-Benz Hungária Kft. ezt szem előtt tartva igyekszik szállítóival, kereskedőivel és ügyfeleivel a megfelelő párbeszéd kialakítására, javítására.

A díjat Erdélyi Péter ( balra), az MGE ügyvezető elnöke adta át Hesz Tamás kereskedelmi és marketing igazgatónak.

„Nagyon fontos számunkra, hogy a Mercedes-Benz globális célkitűzéseit Magyarországon is meg tudjuk valósítani. Ennek jegyében a Mercedes-Benz Hungária Kft. 2011 óta folyamatosan a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj legjobbjai között szerepel, idén pedig minden korábbinál eredményesebb volt.  Törekvéseinket vásárlóink is visszaigazolják: Magyarországon jelenleg a Mercedes-Benz a legdinamikusabban fejlődő prémium autómárka. Ez kiegészítve a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj elnyerésével azt mutatja számunkra, hogy helyes úton járunk, amelynek követése mellett elkötelezettek vagyunk” – nyilakozta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

A Mercedes-Benz folyamatban levő modelloffenzívájának egyik célja, hogy az új modellekkel – például a Kecskeméten készülő B-osztály és CLA révén - a csillagos márka a fiatalabb célcsoportok számára is vonzóvá váljon, viszont továbbra is nagy jelentőségű, hogy az ügyfelek hosszú távon kötődjenek a márkához. Ennek érdekében a Mercedes-Benz az elmúlt évek folyamán módszeresen az ügyfeleket helyezte a középpontba, a vásárlást megelőző fázistól egészen a vevőszolgálatig. Ennek jegyében – számos egyéb hazai kezdeményezés mellett - 2012-ben minden magyarországi Mercedes-Benz személyautó ügyfél számára elérhetővé vált az Integrált Szerviz Csomag, évente számos szervizakció, a folyamatos fejlesztés alatt álló a Service 24h szolgáltatás, illetve hamarosan vezetéstechnikai tréning is indul az új Mercedes-Benz személyautó tulajdonosok részére.


 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.13
A Datahouse adatai szerint 2024 első három hónapjában 37 ezer 506 új személygépkocsit és....
2024.05.13
Nagy Norbert címvédőként diadalmaskodott az autós gyorsasági hegyi Európa-bajnokság idei második....
2024.05.13
Különlegesen kifinomult V8-as szívómotorral, karbon motorháztetővel és egyedi díszítésekkel láttak....
2024.05.13
A III. kerületi rendőrök közúti ellenőrzésén akadt fenn az a motoros, aki büntetőpontokat és....
2024.05.13
Az autók belső terének 99%-a rákkeltő anyagokat tartalmaz.   ..
2024.05.13
Karambol törént ma kora reggel Balatonfőkajárnál, a 710-es főút érintett szakaszát teljes....
2024.05.12
A nyolcszoros világbajnok 7,9 másodperccel előzte meg a Hyundai versenyzőjét, Ott Tänakot. ..
2024.05.12
A MÁV-Start a vakáció előtt már egy hónappal, május 13-tól az előszezoni menetrend szerint,....
2024.05.12
A kormány marad, de kecsesebb arcot kap és változik a fénytechnikája. ..
2024.05.12
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Így marad tiszta az autó. ..