2022.12.02.

Dr. Nagy Gergely soha nem gondolkodott Lexusban. Egyetlen találkozás elég volt azonban, hogy a fiatal fogorvos a márka – pontosabban annak legnagyobb európai szabadidőjárműve – rendíthetetlen hívévé váljon.

2022.11.25.

Fél évszázada vezet, és ezalatt gyakorlatilag minden jelentős autógyártóval közeli ismeretségre tett szert dr. Molnár Csaba. Maradéktalanul elégedett azonban csak eggyel lett.

2022.11.14.

Az idei évtől alapjaiban változott meg a muzeális minősítés rendszere. De nemcsak a vizsga folyamata változott, hanem rendszer szintű komplex átalakulás zajlik. Az interjúsorozatban minden fontos kérdésre választ kaphat az olvasó, ha tehát érdekli az OT vizsga, akkor érdemes most is...

2022.11.08.

Renault nélkül nincs Dacia - hangsúlyozta Denis Le Vot, a Dacia márka vezérigazgatója, aki a márka új arculatának párizsi bemutatóján adott rövid interjút.

 

2022.10.26.

Sokan elgondolkodnak azon, hogy a régóta a tulajdonukban lévő járműveket elvigyék muzeális minősítésre. Azt viszont már kevesebben gondolják át, hogy ennek a folyamatnak milyen anyagi vonzata van, a felkészítés hosszáról nem is beszélve. Hiszen egy alapos felújítás nagyon sok munkaórát elvehet,...

2022.10.25.

A magyar járműipar igazi sikertörténete a mátyásföldi autóbuszgyártás, melynek fontos szereplője volt Karászy György műszaki igazgató, aki októberben ünnepli századik születésnapját:

2022.10.21.

Komoly változásokat hozott az idei év a muzeális minősítés rendszerében, azaz a veterán vizsgáknál: a muzeális minősítéssel egy helyen, és egy időben történik a műszaki vizsgálat. Ez az időszakos, és a forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgát is érinti, ami mindenképpen lecsökkenti a...

2022.09.30.

Krisztusi korba lépett a Dunántúl egyik legrégebbi és túlzás nélkül állítható, egyik legpatinásabb autókereskedés és szervízhálózata, a 32 évvel ezelőtt Máté Márton gépészmérnök által alapított Autó Máté cégcsoport. Különös és jópofa fintora a sorsnak, hogy - mint az autószerktornak mesél Máté...

2022.09.28.

A hétszeres Formula 1-es világbajnok egy interjúban kendőzetlenül beszélt félelmeiről, mindennapi stresszeiről és persze arról az emberfeletti küzdelemről és motivációról, ami újra és újra előre hajtja őt a versenypályán.

 

2022.09.03.

A globális és a magyar autóipar évek óta olyan problémákkal küzd, melyek korábban még sosem jelentkeztek egyszerre, pláne nem ilyen mértékben. Növekvő árak, kínálati hiány, szakadozó ellátási láncok, megnövekedett szállítási határidők nyersanyaghelyzet, világjárvány, háború, infláció....

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.12.07
Addig kiáltoztak az újságírók és valószínűleg az ügyfelek is, hogy a Mazda végre piacra dobja az MX....
2022.12.07
Biztosan nem kerülheti el a kötelező biztosítások piacát sem az áremelkedés. Milyen tényezők....
2022.12.07
És miért kell Mekka irányába állítani az autó orrát parkoláskor? Mindennapi, reggeli kihívásainkhoz....
2022.12.07
A Stadler 20 Flirt motorvonat szállításáról írt alá szerződést a finn VR Grouppal; az első jármű....
2022.12.07
Nézze meg a videót! ..
2022.12.07
A Forma-1-es világbajnokság irányítói kijelölték azt a hat helyszínt, amelyen sprintfutamos....
2022.12.07
2023-ban a BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a május 19-21. közötti hétvégén rendezi....
2022.12.07
Erősebbek és gyorsabbak, mint eddig bármelyik RS 6 és RS 7: az új Audi RS 6 Avant performance és....
2022.12.07
A Ford Pro és a Deutsche Post DHL Csoport nemrégiben szándéknyilatkozatot írt alá a logisztikai....
2022.12.07
Együtt az utakon programjával a közlekedés közös felelősségére hívja fel a figyelmet a Magyar....