Frissült és még modernebb lett a Hyundai legeladottabb európai modellje, ami hajtásláncok tekintetében is jól reagál a kor kihívásaira.
Vannak autók, amiket nem szívesen ad vissza az emberfia a teszthét után. Az új Santa Fe pontosan ilyen volt számomra. Jókor talált be jó helyen.
Divatos, látványos kütyük nélkül is hozza a jövő élménydús, könnyed vezetési élményét az Ioniq 5, amit most teljesen alap felszereltségével próbálhattunk. Ez egy tisztességes munka.
Új sorhatost vezetni 2025-ben olyan élmény, mint egy régen megkedvelt és nehezen beszerezhető ízt újra érezni. Azért, ez hiányozni fog.
Ha egyetlen újautót kellene édesapámnak ajánlanom, a teszthét után valószínűleg egy szívómotoros i30-at mondanék neki, ami egy életre született.
Tanulságos volt a frissített Hyundai Tucsonnal töltött második teszt hétvége. Egy közepesen jól felszerelt, kis felnis, de full hibrid hajtáslánccal szerelt Tucson lehet ma a tökéletes kombináció.
Méreteit és tömegét meghazudtolóan dinamikus a legnagyobb Mini modell legerősebb változata. Ahogy egy csúcsmodelltől várnánk a kínálat tetején, az SE ALL4 tényleg a legkomolyabb Mini modell valaha.
Emlékszünk még arra a kifejezésre, hogy hot hatch? A Mini nem felejti, hogy honnan jött, és az utolsók között kínál sportos ferdehátút az európai piacon.
Van mérvadó különbség a Kínában és az Angliában gyártott Mini között? Az ijesztő válasz az, hogy nem igazán.
Látszólag se árban, se tudásban nem mutat kimagaslót kategóriájában a Jeep Avenger. Akkor hogy lett 2023 Európa Év Autója? Erre keressük a választ!