Véget ért egy év, megérkezett egy újabb és mint ilyenkor mindig, az embereket most is eltölti valamiféle remény, egy új kezdet. Mindenki fogadalmakat köt, miben változtat, hogyan fog jobban élni. Nincs ez másképpen az autóiparban is, amely mindig igyekszik újabb és jobb tehnológiákat fejleszteni...
Egyetlen szériaautó sem tud olyan gyorsan hátramenetben menni, mint a horvát hipersportkocsi.
Örök elégedetlen, így hívták az első rekorder autót, igaz ez napjaink elektromosainak versenyszellemére is.
Noha korábban tervben volt, hogy egy tömegmodellel pezsdítik fel az eladásokat, valószínűleg mégsem fogja meglépni a Bugatti. Még egészen biztosan nem.
Nem lehet kellemes egy kicsi autógyárnak, amikor elveszítik egy fontos fejlesztési példányukat, de a Rimacnál kimozogták a dolgot.
Minden út a Rimac és Porsche márkához vezet. Jó, van még néhány hiperszupergép, itt épp egy tucatnyi, sőt több!
A Porsche sportautó-gyártó 24 százalékra növeli részesedését a horvát elektromos autógyártó Rimacban – írja az automobilwoche.de. A Rimac-ot első osztályú beszállítóvá (Tier 1) kell fejleszteni, de függetlennek kell maradnia.
A horvát elektromos hiperautó-gyártó, a Rimac főnöke, Mate Rimac a Facebookon tette közzé: nagy érdeklődéssel várt C_Two hiperautójukra annyi előrendelés érkezett be, ami egy évre előre lefedi a teljes gyártási kapacitásukat – írja a motor.ru orosz autós szakportál.
Nem feltétlenül kell az ördögöt látni az önvezetésben – akár az előnyünkre is fordíthatjuk a számítógépek tudását.
Európa Elon Musk-ja. Így jellemezte a Financial Times Mate Rimac-ot, a mindössze 30 éves horvát mérnököt/vállalkozót/autógyártót. Persze tényleg van hasonlóság, egyaránt elektromos szuperautókat gyártanak és mind a ketten igen fiatalok ahhoz képest, amit elértek, de Mate Rimac és az általa...