Többről szól az új Peugeot 3008, mint egy szimpla generációváltás. Az egész Stellantis új korszakának első hírvivője lesz a franciák kompakt városi terepjárója, így hatalmas lesz rajta a nyomás.
A Peugeot hivatalos képeken mutatta meg a világpremier előtt a legsikeresebb modelljének új, elektromos generációját.
A francia gyártó a Peugeot Panoramic i-Cockpit leleplezésével az új elektromos Peugeot 3008 belső terét kívánta előzetesen bemutatni.
Kívül-belül frissítették a Peugeot 3008-at, hogy naprakész maradjon a franciák kínálatában, még, ha ez elsőre fel sem tűnik. Most a gyengébb plug-in hibrid hajtásláncával próbáltuk a kompakt SUV-t.
Öt évvel a gyártás beindítása után elkészült a második generációs Peugeot 3008 egymilliomodik példánya. A modell sikeréhez az előfutárai is hozzájárultak.
Kevés stílusosabb, csinosabb SUV van jelenleg a Peugeot 3008-nál, és érdemei mit sem fakultak a mai napig. Most 300 lovas, összkerekes plug-in hibridként teszteltük.
Újabb lépést tett a Peugeot, hogy modellválasztékát még inkább a prémiumok irányába tolja. Ezúttal a népszerű 3008-as SUV modell karosszériáján fazoníroztak, kiszélesítették motorkínálatát plug in hibridekkel.
2018-as győzelme után ismét dobogón végzett a brit Auto Express ’Driver Power’ listáján a Peugeot 3008. A középkategóriás szabadidőjármű idén kategóriagyőzelemmel és összesített ezüstéremmel zárta Európa egyik legnagyobb olvasói szavazását.
Kisebb, de erősebb, modernebb dízelmotorjával próbáltuk az egykori Év Autója-díjas Peugeot 3008-at. A környezetnek jobb az SCR jelenléte, a tulajoknak kevésbé. Vajon tényleg egy kék lötty lehet a dízelek megmentője?
Újabb díjjal gyarapodott a Peugeot 3008 elismeréseinek sora. A fogyasztók tényszerű tájékoztatására szakosodott Honest John portál az év szabadidőjárművének választotta meg a francia családi mindenest.