Kívül-belül frissítették a Peugeot 3008-at, hogy naprakész maradjon a franciák kínálatában, még, ha ez elsőre fel sem tűnik. Most a gyengébb plug-in hibrid hajtásláncával próbáltuk a kompakt SUV-t.
Öt évvel a gyártás beindítása után elkészült a második generációs Peugeot 3008 egymilliomodik példánya. A modell sikeréhez az előfutárai is hozzájárultak.
Kevés stílusosabb, csinosabb SUV van jelenleg a Peugeot 3008-nál, és érdemei mit sem fakultak a mai napig. Most 300 lovas, összkerekes plug-in hibridként teszteltük.
Újabb lépést tett a Peugeot, hogy modellválasztékát még inkább a prémiumok irányába tolja. Ezúttal a népszerű 3008-as SUV modell karosszériáján fazoníroztak, kiszélesítették motorkínálatát plug in hibridekkel.
2018-as győzelme után ismét dobogón végzett a brit Auto Express ’Driver Power’ listáján a Peugeot 3008. A középkategóriás szabadidőjármű idén kategóriagyőzelemmel és összesített ezüstéremmel zárta Európa egyik legnagyobb olvasói szavazását.
Kisebb, de erősebb, modernebb dízelmotorjával próbáltuk az egykori Év Autója-díjas Peugeot 3008-at. A környezetnek jobb az SCR jelenléte, a tulajoknak kevésbé. Vajon tényleg egy kék lötty lehet a dízelek megmentője?
Újabb díjjal gyarapodott a Peugeot 3008 elismeréseinek sora. A fogyasztók tényszerű tájékoztatására szakosodott Honest John portál az év szabadidőjárművének választotta meg a francia családi mindenest.
Folytatja és megerősíti a márka prémium törekvéseit a radikális stílusváltáson átesett, és kategóriájában is átpozíciponált 5008-as. A helykínálat osztályelső, a műszaki alapok pedig az Év Autója díjnyertes 3008-astól származnak, a kistestvér sikerreceptjét követve a hétüléses SUV-ok etalonja...
Első alkalommal zsebelte be az Év Autója díjat szabadidő-autó a rangos trófea 53 éves történelmében. A franciák üdvöskéje stílusával, kényelmével és menettulajdonságaival győzte meg az 58 tagú grémiumot.
Mindkét új modell ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP tesztjén.