Peugeot
A 3008 lesz az első modell a Peugeot kínálatában, amely az újonnan frissített i-Cockpit infotainment rendszerrel rendelkezik. Az új rendszer, amely idővel a Peugeot modellkínálatának nagy részére is átterjed majd, egy 21 colos, ívelt panorámakijelzővel rendelkezik, amely a kormánykeréktől egészen a műszerfal közepéig húzódik.
A csomag része még az új digitális műszeregység, a LED-es hangulatvilágítás és egy újratervezett kormánykerék is, amely az utastér számos belső funkcióját vezérli, így egy sor hagyományos gombot el lehetett hagyni. Visszatér az i-Toggle érintőkijelző rendszer is, a sebességváltó előválasztó pedig a műszerfalra költözött az autó indítógombja mellé.
Az e-3008 lesz a Peugeot első olyan autója, amely a Stellantis új STLA Medium architektúrájára épül, amely a jelenleg használt, a PSA-csoporthoz tartozó régi platformokhoz képest jelentős előrelépést ígér a teljesítmény és a funkcionalitás terén, mivel ezt már elsősorban elektromos autókhoz tervezték, és nem egy belső égésű motoros platformot alakítottak át.
A Peugeot elmondta, hogy az e-3008 vevői háromféle hajtáslánc közül választhat majd, köztük egy kétmotoros, összkerékhajtású opciót - ez lesz az első hasonló a márka életében. A legnagyobb akkumulátorral rendelkező változat hatótávolsága akár 700 km is lehet. A nagyobb, hétüléses Peugeot 5008 elektromos változata ugyanezen a platformon, és valószínűleg ugyanezzel a hajtáslánc- és akkumulátorkínálattal érkezik majd nem sokkal később.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!