„Csendben ülnek, akiknek meg kellene védeniük a munkavállalókat." A Ferrari élesen bírálja a Stellantis politikáját.
Carlos Tavares utódját 2025 első felében jelentik be.
A cég a globális problémák, a kínai riválisok előretörése és a piaci kereslet visszaesésével indokolta a döntést.
A probléma megoldásaként a régebb óta raktáron álló autókat áron alul akarják értékesíteni.
Megkongatta a vészharangokat Carlos Tavares, miután brutálisan zuhantak a Stellantis bevételei az első hat hónapban.
Carlos Tavares vezérigazgató szerint vérfürdőt rendez, aki a saját költségei alá csökkenti az árait.
Egyre több kínai autógyártó érkezik Európába, és kifejezetten agresszív ajánlatokkal próbálnak piacot szerezni maguknak. A vásárlók szempontjából ez jó hír is lehet, de néhány európai autógyártó nem igazán örül az új konkurenciának.
A 16 márkát tömörítő vállalat vezérigazgatója bejelentette, hogy bizonyos modellek esetében árzuhanást tervez.
Ezt az erős kijelentést a Renault vezérigazgatója tette, aki a Stellantis vezetőjével együtt újra megkongatta a vészharangot az elektromos mobilitás következményeivel kapcsolatban.