Az Európai Bizottság megerősítette, hogy a korábban ideiglenesként bejelentett vámokat megerősítették, így - márkától függően - a kínai gyártású BEV-ek behozatalára 17% és 38% közötti kiegészítő vámot vetnek ki.
Folytatódik az EU és Kína autóipara közötti vetélkedés, az Unió terve az asztalon, de ha így marad, egyes gyártók köszönik szépen, a vám kifizetése után is nyernek Európában.
A prémium autókat nehéz gyorsan megérteni, miért olyan drágák, mitől lenne ez más, mint a többi? Hát az apróságoktól..
Gyönyörű formaterv, belsőégésű motorpaletta és a stuttgartiak tudásának legjava összpontosul az újonnan létrehozott CLE-osztályban. Vajon mindez elég lesz a sikerhez az SUV-k és a villanyautók korában?
Mindig is voltak olyan autókereskedések, amelyek több márka autóit is forgalmazták. Magyarországon sem ritka az ilyen, és ahogy máshol, a legtöbb esetben nálunk is egy „családba” tartozó márkákat árulnak egy kereskedésben.
Európa az autógyártás bölcsője, és jelentősége mit sem csökkent az évtizedek alatt. Mit jelent ez számokban?
Attól függően, hogy honnan kapja a híreket, a Tesla kilátásai a "a dicsőséges napoknak vége" és "az egyetlen gyártó, aki túléli a kínaiakat, az a Tesla" közötti spektrumon mozognak. Ahogy az gyakran előfordul, az igazság valószínűleg valahol középen van.
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők teljesen új szerepben találják magukat. Legalábbis egy ideig, mert egyre több próbálkozás fullad kudarcba.
Az ICDP minden évben publikálja Európa top 50 autókereskedőjét, ezt a listát szemlézzük most!
Az plázákban régóta találkozhatunk 1-1 autóval, de egyre gyakoribb, hogy konkrét kereskedésnek rendeznek be egy korábban ruhaüzletként szolgáló helységet.