Nem telik el úgy hónap, hogy ne osztaná meg velem egy-egy közeli, vagy távoli ismerős, hogy milyen jó dolog az elektromos autó, mert ezzel mentjük meg a világot. Lelkesedésüket mindig meg tudom folytani azzal, amikor észreveszik, hogy az én szemem nem úgy csillog, amikor hallgatom a...
2030-ra 50%-os akkumulátor tömegcsökkenést szeretne elérni a Stellantis, hogy közelítsenek a belsőégésű motoros autókhoz.
Az Apple hamarosan átvenné a hatalmat az autók felett, ugyanis a CarPlay minden képernyőn megjelenik a következő generációjával. Kérdés, mit szólnak ehhez a gyártók?
Az AvtoVAZ alelnöke "drámai munkaerőhiányról" beszélt legutóbbi nyilatkozatában. A szakember szerint „szakemberínség” nem csupán saját cégére, a volgai autókonszernre, hanem az egész oroszországi autóiparra jellemző.
Lenin lánctalpas Rolls-Royce-t használt, Sztálin páncéloztatta autóit, Brezsnyev több kocsit összetört.
A grúzok rendesen cibálják az orosz medve bundáját.
A Ford tovább tekerte az őrületvezérlőt, a korábbi Raptort V6-os motorral emelte új dimenzióba. Nem bánom, hogy nem ért ide hozzánk az F-150 Raptor, bőven beérem a hathengeres benzinessel. Szétáll a fülem az örömtől, ha csak rágondolok.
Az elektromos autók már évek óta velünk vannak, a kínai gyártók pedig éppen most érkeznek. A két trend együtt maga alá temethet 1-2 nagy történelmű gyártót.