szervíz
A megállapodás alapján a Scania globális szervizhálózatába tartozó műhelyek és kereskedések teljes jogot kapnak a Bär Cargolift termékek javítására és karbantartására. A megállapodás magába foglalja az alkatrészek utánpótlását a Scania logisztikai láncán keresztül, a garanciális ügyek kezelését, a szervizfolyamatokat, ügyfélszolgálatot, valamint a szervizben dolgozó személyzet megfelelő képzését.
„A Bär Cargolift-tel kötött megállapodásnak köszönhetően még teljesebb körű szolgáltatást nyújthatunk ügyfeleinknek, így növelve az egyik legfontosabb tényezőt, járműveik rendelkezésre állását. A stratégiánk, hogy az ügyfelek termelékenységére koncentráljunk és az olyan szolgáltatásokra, amelyek értéket teremtenek számukra.” – mondta Christofer Edéus, a Scania kiegészítő szolgáltatásaiért felelős vezetője.
Tobias Bär, aki második generációs tulajdonosként vezeti a családi kézben levő vállalkozást, nagyon egyértelmű növekedési stratégiát vázolt fel: „Elkötelezetten hiszünk abban, hogy a Bär Cargolift a hazai piacon kívül is erős lehetőségekkel rendelkezik. A Scaniában egy olyan versenyképes szervizpartnerre találtunk, aki biztosíthatja számunkra termékkörünk teljes elérhetőségét. És ez az, ami az ügyfeleknek számít.”
A Bär Cargolift Németországban évek óta piacvezető, míg Európa számos országában az egyik legfontosabb emelőhátfal-gyártó vállalat. Az 1981-ben alapított cég 250 alkalmazottal rendelkezik, termékei több mint 25 országban érhetők el.