Egyre több digitális szolgáltatás jelenik meg az autójavításban is.
Új sorozat indul, elsumákolt karbantartások munkacímmel, amelyben azokat a szervizmunkákat vesszük sorra, amikről nagyon sokat teljesen elfeledkeznek, pedig nem csak az autók szervizkönyvében, hanem több szakmai lapban is fehéren-feketén kimondják, hogy miért fontos ezeket a karbantartásokat...
Szezonzáró dolgozat a szokásos mottóval: tök mindegy, hogy kettő, vagy négy a kerekek száma…
Óbudai lévén többször jártam úgy, hogy hétvégi biciklisként éppen leeresztett a kerékpárom gumija, állítani kellett volna az ülésen, vagy szükség lett volna valami plusz tartozékra a drótszamárhoz.
Olyan ez, mint egy meghívó, csak ennek nem örül senki, mert rengetegbe kerül ügyfélnek, szerviznek gyártónak, még akkor is, ha utóbbi fizet mindent.
Több alkalommal írtunk már arról, hogy az elektromos autók nem a szervizek barátai. Kevesebb alkatrész - kevesebb javítandó, cserélendő alkatrész. De mi lehet a megoldás erre a problémára? A brit szervizek videótelefonos technológiával próbálják megszerezni azt a bevételt, amit eddig ott hagytak...