autó értékesítés
Öt évvel ezelőtt a német gyártók átlagosan 58 féle modellt kínáltak, manapság százat, 2019-re pedig gyártónként a 120 féle típus közül választhatnak a vevők – a combi, a cuopé és cabriolet nélkül, vagyis ezeket nem számítják külön.
A PwC azt vizsgálta, milyen hatással van a dömping a vásárlókra? Kiderült, az átlagos vevő egyre nehezebben látja át a kínálatot, s autóvásárláskor a döntés még ennél is nehezebb. Ezt a megkérdezett vásárlók 54 százaléka állította a PwC kérdésére válaszolva.
Mivel a gyártók a modelloffenzívából nem engednek, félő, hogy az átlagos vásárlónak csőlátása lesz, azt meg tudja mondani, milyen autóra lesz szüksége, az egyéb szempontokat azonban az áttekinthetetlenség miatt ki fogja kapcsolni – nyilatkozta a felmérésben részt vett szakember.