Itt Európában még finomkodunk, Amerikában viszont nem félnek egymásra licitálni a gyártók, ha luxusról van szó.
Míg Egyesült Államok kérlelhetetlen vámpolitikával védi saját autóiparát a kínaitól, különös megvilágításba helyezi ezt a helyzetet az, hogy az ikonikus amerikai márka, a Lincoln legeladottabb modelljét éppen Kínában gyártják.
Háború kirobbanása, trónörökös halála, olykor megmentése köthető több legendás automobilhoz.
A kétezres években megújított Thunderbird testvére lett volna a Lincoln Mark X, kényelmes, luxus belsővel és lehajtható tetővel.
Ilyen autókkal járt az egykori kommunista gerillavezér, jugoszláv államelnök.
Nehéz volt bejutnia a Fehér Ház flottájába, mert több amerikai elnök szerint úriemberhez méltatlan volt a bűzös és hangos automobil. Pláne, ha előtte Al Caponét szolgálta.
Szerénység elvtársak, szerénység és némi józanság! Tömören így szólt a klasszikus intelem, ám a pártvezetőt nem érdekelték az ilyesmik.
Parma külvárosának egyik utcáit már egy ideje feltűnés és hírverés nélkül rója egy önvezető autó. Mostantól a kísérletet kiterjesztik az egész országra – írja legnagyobb olasz autós szaklap internetes kiadása, a quattroruote.it.
Ínséges időkben is búsás hasznot hoznak gyártóiknak, mert a gazdag vevők még válság idején sem a luxusautón spórolnak.
Még a luxusmárkákat is könnyű elfeledni, a Ford egykor szebb napokat is látott luxusmárkájánál, a Lincolnnál pontosan tudják ezt. A Lincolnnál azonban az utóbbi időben mindent megtesznek annak érdekében, hogy ismét számoljanak velük a prémiumkategóriában.