Mindenki kifelé! A műhelyfőnök üvöltésére az összes melós kiment az udvarra csoportképet csinálni. Egy DKW tetején.
Zsenit idézni csak pontosan szabad, különösen ha úgy hívják Leonardo da Vinci.
A Volvo Cars az egyetlen olyan autógyártó, amelynek összes típusa elnyerte az IIHS Top Safety Pick Plus minősítést.
Temérdek hasznos kimutatást és kutatást köszönhetünk az amerikai IIHS-nek. Most sincs ez másképp, hiszen még akkor is egy nagyon fontos biztonsági tényezőre mutatnak rá, amikor elsőre egyértelműnek tűnik a téma.
15 éves a meglévő oldalsó törésteszt Amerikában. A SUV-ok pedig jobban összetörik a kisebbeket oldalról, mint ahogyan azt az akadály teszi. Ideje volt változtatni.
A Toyota és a Lexus 12 modellje a legmagasabb értékelést kapta az amerikai biztosítótársaságok által alapított közlekedésbiztonsági intézet (IIHS – Insurance Institute for Highway Safety) passzív és aktív biztonságot vizsgáló tesztjein.
Az észak-amerikai közlekedésbiztonsági intézet, az IIHS megvizsgálta, milyen típusok volánja mögött szenvedték a legkevesebb halálos kimenetelű balesetet az elmúlt négy évben. Tíz olyan modellt találtak, amelyekben nem hunyt el senki a vizsgált időszakban; közülük kettő Lexus és egy Toyota.
Az autóipar egyik legszigorúbb biztonsági tesztjén a 2016. modellévi Hyundai Tucson és Sonata típusok elnyerték az Amerikai Közlekedésbiztonsági Intézet (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) 2015-ös LEGBIZTONSÁGOSABB AUTÓ + (TOP SAFETY PICK+) minősítését. A 2016-os modellévre alapjaiban...
A MINI Countryman az Euro NCAP töréstesztje után az Egyesült Államokban működő, a járművek átfogó biztonságát vizsgáló intézet töréstesztjén is kiváló eredményt ért el: a kategóriájába tartozó tizenkét vizsgált modell közül a sokoldalú brit prémium kisautó az egyetlen, amely megkapta a...