Ha valakinek vannak kétségei, hogy ki, vagy mi gyorsabb, biztonságosabb, az ember vagy a robot, akkor íme néhány példa, amit olykor kivételek cáfolnak. Vagy erősítenek.
A Nissan új lézeres technológiájának köszönhetően az autók veszély esetén képesek a sávváltásra illetve a balesetek elkerülésére.
Repülő MACA száll versenybe az Airspeeder ellen, miközben nem repül az Airline Car.
A Volvo Cars először kaliforniai ügyfelei számára teszi elérhetővé felügyelet nélküli autonóm vezetési rendszerét, a Ride Pilot funkciót.
A Cruise amerikai startup cég megkapta a kaliforniai közlekedési hatóság engedélyét elektromos, önvezető járművei közúti tesztjeinek megkezdésére. Az autók először San Francisco utcáin közlekednek majd teljesen önállóan, támogató sofőrök nélkül – írja a legnépszerűbb olasz autós magazin...
Mágikus dátum, tudományos helyszín, a program neve: FRT Design Freeze.
Határozatlan időre felfüggeszti észak-amerikai autonóm mobilitási tesztprogramját a Toyota. Az indoklás: a technológiában megbízik a cég, de nem akarja lelki tehernek kitenni tesztpilótáit.
A Ford az első autógyártó, amely önállóan működő autókat tesztel az Mcity-ben, a Michigan Egyetem városi forgalmat szimuláló területén. A mintegy 32 focipályányi területen fekvő, valós környezetben kialakított nagyvárosi tesztpálya az egyetem Új Közlekedési Módok Központjának részeként működik...
Nyártól az utcákra viszi a Google saját fejlesztésű robotautóinak legújabb verzióját, amelyekben azonban még lesz gáz- és fékpedál is lesz - jelentette be Chris Urmson projektvezető.
Beül több millió forintot érő autójába, és a műszerfalra csippenti néhány tízezer forintos okostelefonját. A XXI. századi polgár így csinál "Smart Car"-t földbuta XX. századi kocsijából. Az autógyártók most kezdenek észbe kapni, hogy kimaradnak ebből a bizniszből.