Smart
Több mint 6 hónapot vett igénybe a Smart átalakítása, amely során rengeteg számítógépes szimulációt végeztek, hogy a Forfour egyáltalán a sínen tudjon maradni. Természetesen a hagyományos autókerekeket le kellett cserélni, 22 colos, tömör vasból készült, egyenként 80 kilogrammos vonatkerekekre szereltek rá, ami megfelelő tapadást adott ahhoz, hogy a kocsi át tudja adni az erejét a sínekre.
Az angliai Interfleet cég végezte a munka nagy részét, ők normál esetben 70 tonnás, 16 literes dízelmotorral szerelt mozdonyokat terveznek és gyártanak, most viszont egy 1 tonnás, egyliteres motorral szerelt mini-mozdonyt kellett előállítaniuk. Nyilvánvaló okokból szétkapcsolták a kormányművet az első tengellyel, az egyébként kormányzott első kerekeket hegesztett alumínium elemekkel rögzítették, hogy ne lehessen elfordítani őket.
Az egyetlen darabban létező Smart „Forrailt” egy magánkézben lévő, 16 kilométeres vasútszakaszon tesztelték Sussex megyében, Nagy-Britanniában. Minden probléma nélkül sikerült a próbaút a világ legkisebb vonatának, amelyet aztán visszaalakítottak rendes autóvá a kerekek visszaszerelésével.