Hogyan ne csinálj speciális szériát rovatunkban a balul elsült autó különlegességekből szemezgetünk.
Miután a piacokról kiszorult a világ egykor legnagyobb autóbuszgyártója, a finisben több járműprojekttel is megpróbálkozott az Ikarus.
A kínai alapokra épülő Smart #1 természetesen elektromos hajtású lesz.
Létezik még olyan, aki az autózás klasszikus értelmét keresi? Folyamatos összeköttetésben, érzékszerveinket meghosszabbítva érezni a futómű rezdüléseit, a kormányon keresztül tapogatni az úthibákat, féktávot venni, kigyorsítani,...
Az európai piac legaranyosabb négyüléses villanyautója köszön el, hogy átadja helyét kínai utódjának.
Várható volt, hogy komoly változásokon megy majd át a smart (eddig így, kisbetűvel írtuk), miután nagyrészt felvásárolta a kínai autóipari óriás, a Geely.
Elektromos szabadidő-autón dolgozik a Smart. A Daimler kisautós leányvállalata már ízelítőt is mutatott az újdonságból.
A német konszern pénteken bejelentette, hogy tárgyalásokat kezd a franciaországi Hambachban található üzemének eladásáról, ahol évek óta készülnek a Smart autók.
A korábbi Brabus smarokkal ellentétben, ebből csak 50 darab fog készülni, így jobb, ha siet, aki le akar csapni egy morcos, ám apró villanyautóra.