díj

Harmadszor is Superbrands díjazott a Hyundai

2015.05.09.

Idén harmadik alkalommal részesült a hazai és nemzetközi gazdasági szféra egyik legértékesebb kitüntetésében a Hyundai, amikor 2013 és 2014 után ismét elnyerte az üzleti élet legnevesebb szakemberei mellett a széles körben vett közönség, a vásárlók véleményét is tükröző hazai Superbrands és Business Superbrands címeket. A díjakat az év végén szervezett, ünnepélyes díjátadó keretében veszi át Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője.

Mindez különösen megtisztelő a Superbrands program jubileumi évében: az azt útjára bocsátó, független Brand Council szervezet 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 90 országban működik. A program azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve amelyek sikeresen képesek fenntartani ezen kivételes eredményt: ilyenformán a Superbrands követendő példát is állít a piaci verseny résztvevői elé.

Számos kereskedelmi díjtól eltérően a Superbrands nem csupán a szakmán belül értelmezhető bennfentes elismerés, hanem a fogyasztó számára is értékes, sokat mondó védjegy. Ezt mindennél jobban tükrözi, hogy a 23 tagból álló szakértői bizottság véleménye mellett a vásárlókat is megkérdezik a szervezők: a GfK Hungária támogatásával idén ismét megszervezték azt a 800 fős, reprezentatív, online közvélemény-kutatást, ahol közvetlenül a felhasználók mondhatják el véleményüket a márkákról.

Ezzel szemben szigorúan piaci, gazdasági szempontok alapján mérlegel a 2007-ben alapított Business Superbrands tizennégy tagú döntőbizottsága: olyan tényezők határozzák itt meg a díj odaítélését, mint az éves árbevétel, a szakmai szervezetek ajánlásai, vagy az úgynevezett Bisnode Rating, amely adóhatósági és cégbírósági adatok, illetve rendkívül részletes pénzügyi információk alapján minősíti a vállalatokat.

Egyszer nyerni megtiszteltetés, kétszer az élre kerülni elismerés. Az azonban, hogy idén harmadszor is megkaptuk a Superbrands címet hazánkban, arra kötelez bennünket, hogy hosszú távon is méltónak bizonyuljunk arra a bizalomra, amelyet ügyfeleink és a szakma megszavazott nekünk, és tudatosan törekedjük az elért színvonal folyamatos, fenntartható fejlesztésére. Aligha létezik még egy olyan hiteles, globálisan releváns kitüntetés, mint a Superbrands. Harmadszori sikerünk ugyanúgy szól a folyamatosan erősödő Hyundai márkának, az általa kínált, innovatív termékeknek és piacvezető szolgáltatásoknak, mint a Hyundai Holding Hungary Kft. munkatársai által végzett áldozatos, kitartó erőfeszítéseknek. Nem utolsó sorban hálával tartozunk ügyfeleinknek, akik folyamatos visszajelzéseikkel lehetővé teszik, hogy fejlődjünk.” – nyilatkozta Kovács Pál, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezetője-

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.06
„A MINI Aceman egy erős egyéniség, saját fiatalos jegyekkel a MINI új modellcsaládján belül. Önálló....
2024.05.06
Mintegy 10 perc alatt töltötték 10-ről 80 százalékra a Polestar 5 prototípusát az új szilícium....
2024.05.05
Egy elektromos autó használata csak akkor klímasemlegesebb, mint egy belsőégésű motoros autóé, ha....
2024.05.05
Két gyermek életveszélyesen megsérült egy közlekedési balesetben Ceglédnél vasárnap - közölte az....
2024.05.05
Ennél nagyobb átalakuláson autó nem is eshet át, mint a többszörös Le Mans-i győztes hibrid Porsche....
2024.05.05
A vitorlázó gép a Turócszentmártonhoz tartozó Tomčany melletti, az Aeroklub Martin polgári társulás....
2024.05.05
Ma már alap, hogy az autóra ötvenezres garanciát adnak. Az első autóknál nem volt természetes a....
2024.05.05
Az egykori Győri Keksz- és Ostyagyár vezetőjének tiszteletére emléktáblát avattak a Széchenyi....
2024.05.05
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Nem iszik, nem dohányzik, de... ..
2024.05.05
Idén a Beregi kör lett az Év kerékpárútja, a festői útvonalat és a bringatúrázás legfontosabb....