Jövőre debütál autók millióiban a Hyundai vadiúj infotainment rendszere, ami kinézetre kísértetiesen hasonlít a Tesla rendszerére.
Nem csak az elképesztő, hogy egy widebody városi crossover átment a rostán, hanem az is, hogy ilyen néven.
Az Év Zöldautója 2025 díjra a legjobb hibridek kategóriában jelölt konnektoros Hyundai Santa Fe bemutatóján jártam és vezettem is a radikálisan megújult - ötödik generációjába lépett - jószágot.
A koreai autóipari vállalatcsoport 21 milliárd dolláros (mintegy 7500 milliárd forint), négy évre szóló új amerikai beruházási programot indít - jelentette be az amerikai elnök és a dél-koreai autógyártó vezetője Washingtonban.
Az anyacég V8-assá alakított négyhengeres motorját kapná és 2027-ben már a Le Mans-on is versenyezne a Genesis első versenyautója.
A Hyundai INSTER-t beválogatták a legjobb három döntős közé a 2025-ös Világ év autója szavazáson. Ezzel a Hyundai sorban a negyedik évben nyeri el a rangos nemzetközi megmérettetés zsűrijének a figyelmét.
Frissült és még modernebb lett a Hyundai legeladottabb európai modellje, ami hajtásláncok tekintetében is jól reagál a kor kihívásaira.
Vannak autók, amiket nem szívesen ad vissza az emberfia a teszthét után. Az új Santa Fe pontosan ilyen volt számomra. Jókor talált be jó helyen.
Divatos, látványos kütyük nélkül is hozza a jövő élménydús, könnyed vezetési élményét az Ioniq 5, amit most teljesen alap felszereltségével próbálhattunk. Ez egy tisztességes munka.