Ford

Erős novembert zárt a Ford Európában

2015.12.16.

– A Ford 2009 óta nem ért el ilyen magas novemberi összesített értékesítési eredményt Európában: az eladások 20 százalékkal növekedtek, és a piaci részesedés is erősödött, ami a márka legújabb személyautói, SUV-modelljei és haszongépjárművei iránti növekvő keresletnek köszönhető.

A Ford novemberi összesített járműértékesítése a vállalat 20 hagyományos európai piacán elérte a 101 ezer 500 darabot, az év első tizenegy hónapjában pedig 1.181.200 Ford talált gazdára; ez azt jelenti, hogy az értékesítés 20,5 százalékkal nőtt a tavaly novemberi, illetve 9,9 százalékkal a 2014-es év első tizenegy hónapjának eredményhez képest. Az iparág átlagos eredménye ugyanezen időszakokban 13,9, illetve 9,0 százalék volt.

– Nagy lendületet vettünk a 2015-ös év végére, és 2016-ra még jobb eredményeket várunk – mondta el Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „A Ford új bemutatótermei, a FordStore-ok – amelyekben új családi autóink ugyanúgy megtalálhatók, mint nagy teljesítményű járműveink, SUV-modelljeink és haszongépjárműveink – új vásárlókat vonzanak hozzánk, és érezhetően átformálják a márkánkról alkotott képet.”


Magyarországon novemberben 3 FordStore nyitotta meg kapuit, ahol Ford teljes személyautó és haszongépjármű modellpalettája mellett olyan modellek is elérhetőek, mint a prémium Mondeo Vignale, a kultikus Mustang, és a Ford performance modelljei, mint a Focus ST és a 350 lőerős vadonatúj Focus RS is.

A Ford novemberi összesített részesedése a 20 európai járműpiacon 0,4 százalékponttal 7,9 százalékra, az év első tizenegy hónapjában pedig 0,1 százalékponttal 8,1 százalékra nőtt. Az összesített részesedés a vállalat 50 piacán novemberben 0,7 százalékponttal 7,6 százalékra, míg az év első tizenegy hónapjában 0,5 százalékponttal 7,7 százalékra növekedett.


Novemberben a Ford eredményeinek 78 százalékát tette ki a magasabb értékű és flottaszegmensben elért értékesítés – ez 3 százalékkal jobb az egy évvel ezelőtti értéknél, és 5 százalékponttal múlja felül az iparág átlagos eredményét.

A Ford számos európai piacon erős novembert és ugyancsak erős első tizenegy hónapot zárt. Novemberben a Ford piacvezető volt az Egyesült Királyság, Írország és Magyarország összesített gépjármű-piacán, valamint az első tizenegy hónapban az Egyesült Királyságban és Magyarországon, és novemberben 20-ból 14 hagyományos európai piacán növelte piaci részesedését: az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban és Olaszországban. Az év első tizenegy hónapjában a Ford 20-ból 12 hagyományos európai piacán növelte piaci részesedését. Törökországban a Ford Otosan (a Ford leányvállalata) idén eddig 1,2 százalékponttal növelte piaci részesedését.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.27
A tavasz az az időszak, amikor már alig várjuk, hogy útnak induljunk az autónkkal a szabadba,....
2024.04.27
Hasznos és gyakorlatias útmutató. ..
2024.04.27
Baleset miatt egy sávon halad a forgalom az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán....
2024.04.27
Hétszemélyes elektromos luxusterepjárót dob az európai piacra Kína egyik legrégebbi autómárkája, a....
2024.04.27
Dízel helyett zöldárammal biztosítják a repülőgépek energiaellátását tizennégy állóhelyen a Liszt....
2024.04.27
Sok remek és izgalmas autót, rengeteg tesztet és persze rendkívül szoros küzdelmet hozott az Év....
2024.04.27
A BMW Group Magyarország közel háromszáz ügyfele ismerkedhetett meg a bajor prémiumgyártó tisztán....
2024.04.27
Kezdetét vette a június 8-ig tartó, Közlekedik a család elnevezésű országos közlekedésbiztonsági....
2024.04.27
Összesen hatan utaztak a sérült járművekben – jelentette az Országos Katasztrófavédelmi....
2024.04.27
A Nissan kiterjesztette a következő generációs NissanConnect szolgáltatásainak elérhetőségét....