A japán kisautókra lehetne nagy kereslet az öreg kontinensen, méretük miatt remekül elférnének a szűk utcákban és a fenntartásuk sem költséges.
A listát egy drága villanyautó vezeti, még a Dacia olcsó kisautóját is lenyomta.
Alig három évvel az Egyesült Királyságban található swindoni gyár bezárása után a Honda átértékeli az európai gyárépítési lehetőségeit.
1999-ben kezdődött meg a japán prémiummárka első sportszedánjának, az IS 200-nak a forgalmazása az öreg kontinensen.
Ahogy az várható volt, először Franciaországban árazták be a Dacia Duster harmadik generációját, amit Románia mellett Törökországban is fognak gyártani.
Tisztább árazással és új felszereltségi szintekkel igyekszik a kor követelményeihez igazítani ID modellcsaládják a Volkswagen több európai országban is.
Július hónapban ugyan a Volkswagen T-Roc megelőzte a Dacia Sanderót, éves összesítésben még mindig a román modell vezeti az európai autóeladási listát. Jó eredményével a T-Roc már a dobogón, a Tesla Modell Y iránt csökken az érdeklődés, de még őrzi az ezüstöt.
Németország és Európa egyre inkább lemarad az USA mögött - állítja a német autóipari szövetség (VDA). Az amerikai támogatások miatt egyre több vállalat mondja le európai beruházásait.
Thierry Koskas, a Renault egykori ügyvezetője, és a Citroen jelenlegi vezérigazgatója aggresszív terjeszkedésbe kezdene.
A történet még 2009-ben kezdődött, amikor japán tervezők érkeztek Olaszországba, hogy kiderítsék, hogyan lehetne harmonizálni a japán márkával az olaszosabb és európaibb ízlésű formákat.