A nettó 88 kilowattórás akkumulátorral és az erősebb, 351 lóerős összkerekes hajtás kombinációjával is kiváló villanyautó a Ford Mustang Mach-E. Az ára azonban brutális.
Egy-egy új modell akkor válik igazán sikeressé, ha a mindennapos közlekedésen túl más feladatokra is elkezdik használni. Például oktatásra, járőrözésre vagy éppen sürgősségi orvosi ellátáshoz.
A Ford Mustang Mach-E gyártása alig két éve kezdődött, és a szerelőszalagról máris legördült a 150 ezredik ilyen modell. Ez fontos mérföldkő a vállalat elektrifikációs terveiben, amelyek alapján a Ford 2023 végére évente 600.000, 2026-ra pedig 2 millió elektromos autót akar előállítani.
Pedro García egész életében benzinmotoros autókkal járt, ám most bebizonyította, hogy sosincs túl későn a jövő befogadásához: a 87 éves férfi úgy döntött, hogy villanyautóra vált, és ehhez a tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E modellt választotta.
A Ford Mustang Mach-E díjainak egyre hosszabb listája most tovább bővült, mivel a modell két szervezettől, az Euro NCAP és a Green NCAP intézetektől is tökéletes, 5 csillagos értékelést kapott.
A Ford tisztán elektromos hajtású modellje, a Mustang Mach-E immár háromszoros Guinness világcsúcstartó, miután két új feltöltési rekordot is begyűjtött az idén nyáron megszerzett trófeája mellé, amit ultra-takarékos működéért kapott.
Nem csak jól, hanem sokat is megy. Teszten az elektromos Mustang Mach-E.
Megérkezett a Mach-E Magyarországra: alánéztünk, beleültünk, titkos üzenetet kerestünk.