Filléres megoldás, amivel sok pénzt takaríthat meg.
Nincs jele annak, hogy minden rendben lenne: a tavalyi évhez képest a hibaarány idén alig változott. A jelenlegi statisztikák szerint még mindig több mint minden negyedik járművezető közlekedik világítási hibával az utakon Németországban.
Míg korábban a fényszórók csak az út megvilágítására szolgáltak, ma már kommunikációs szimbólumokat is kivetíthetnek, rendkívül messzire világíthatnak, vagy egyedi fénydizájnnal világíthatnak.
Eddig sem mindig bizonyult túl sikeresnek a próbálkozás, hogy úgy adjunk fény és hanghatással járó funkciókat a felhasználók kezébe, hogy azzal ne tereljék el a forgalom figyelmét. Mi lesz, ha majd kivetítőnek használjuk a fényszórókat?
No, persze nem újdonság, hogy osztott fényszórókkal próbálkoznak kitűnni a tömegből a gyártók, de most, mintha a megszokottnál is jobban elszabadultak volna a modellek.
A Volkswagen kommunikációra képes első és hátsó lámpatesteken dolgozik. Az új mikropixeles HD fényszórók közvetlenül az útra vetítik az információt.
Az új fényszóró-technológiáknak köszönhetően a mai autósok már tényleg a felvilágosodás korában élnek, hiszen napjainkban összehasonlíthatatlanul jobbak az éjszakai látási viszonyok, mint nagyszüleink idején.