Le Mans-i 24 órás
A sikert az elmúlt évekkel ellentétben 7-es számú autóban a brit Mike Conway, a japán Kobajasi Kamui és az argentin Jose Maria Lopez hozta össze a japán konstruktőrnek, ez a trió tavaly a harmadik helyen zárt. A vadonatúj, hypercar szabályok szerint megépített GR010-es autóknak csak az üzemanyagellátással voltak problémáik a 24 óra során, ezért a verseny végén már rövidebb etapokat mentek, de így sem volt esélye a többieknek a gyári Toyoták ellen.
A második helyen ezúttal a Toyota 8-as kocsija végzett az előző három évben győztes svájci Sébastien Buemivel, a japán Nakadzsima Kazukival és az új-zélandi Brendon Hartleyvel.
Harmadik a brazil Andre Negrao és francia Nicolas Lapierre, illetve Matthieu Vaxiviere lett az öreg Alpine A480-Gibson volánjánál, a privát Scuderia Glickenhaus új hypercar autói a 4. és az 5. helyen zártak.
A 89. Le Mans-i megbízhatósági versenyt a koronavírus-járvány miatt júniusról halasztották augusztusra, és - a tavalyi zárt kapus viadal után - mintegy 50 ezer szurkoló előtt rendezték meg.
A hypercar élcsoport:
-------------
1. Toyota (7-es számú autó) 371 kör
2. Toyota (8-as) 369
3. Alpine 367
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!