Jövőre már pályára mehet, 2026-ban pedig akár aktívan versenyezhet is a 2027-es szabályrendszerre előkészített H24EVO.
1999-ben történelmet írt a BMW V12 LMR, ami két Le Mans korszak között tudta megnyerni a 24 órás futamot.
Június 15. és 16. között rendezik meg a 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyt, amelyen a japán gyári csapatnak minden korábbinál több versenytárssal kell majd megküzdenie a győzelemért.
Mostantól a matt fekete autókat kell figyelni a Le Mans-i 24 óráson és a Monte Carlo Rallyn is, ha a Toyotának szurkolunk.
Idén ünnepli századik születésnapját a világ egyik legismertebb autóversenye, a Le Mans-i 24 órás futam, ahol 12 év kihagyás után ismét szerepel Peugeot a nevezők között. A nagy visszatérés előtt érdemes áttekinteni, milyen út vezetett ide.
LeBron James, az észak-amerikai kosárlabdaliga (NBA) négyszeres bajnoka és legeredményesebb játékosa rajtoltatja majd el a 75. alkalommal sorra kerülő, legendás Le Mans-i 24 órás autóversenyt szombaton.
Éppen most készül visszatérni a Le Mans-i 24 órásra a Peugeot, de nem ez az első alkalom a gyár történetében, amikor szeretnének visszatalálni a sportos útvonalra.
A világ egyetlen privát kézben lévő Audi R15 prototípusa most gazdát keres. Más esélyünk nem nagyon lenne egy hasonló kihegyezett versenyautót uralni – netán vezetni.
Sorozatban negyedszer nyerte meg a patinás versenyt a japán gyártó, de ezúttal sem volt komolyan vehető ellenfele.
Mostanra annyira alapvetés lett a nagy szárny a versenyautókon, hogy furcsán hat annak a hiánya. Pedig a Peugeot most feltalált valamit.