Toyota

A Toyota tovább bővíti kínai K+F központját

2016.12.04.

Az eredeti terveknek megfelelőn bővíti kínai kutatási és feljesztési központját a Toyota: ennek része a laboratóriumi terület növelése, új laboratórium építése, egy akkumulátor-tesztelő és vizsgáló épület építése, valamint a meglevő tesztpálya korszerűsítése. Az ütemterv szerint ezek használatbavételére 2018 második felétől kerül sor.

A Toyota kínai kutatási központját (TMEC) 2010-ben alapították, összhangban a Toyota azon céljával, hogy a kínai piacra szánt autókat Kínában készítsék. Ennek megfelelően, TMEC-t azzal a szándékkal hozták létre, hogy hangsúlyt fektessenek a márkajelenlét és a szervezetfejlesztés erősítésére az országon belül. Azóta a TMEC folyamatosan dolgozik az olyan autók népszerűsítésén és terjesztésén, amiket helyben készült hibrid rendszerekkel gyártanak a kínai piacra.


2012-ben létrehozták a Toyota Motor (Changshu) Auto Parts Co., Ltd.-t, ami helyben gyártja a hibrid autók egyik legfontosabb részegységét, az erőátviteli egységet. Ezt követte a Sinogy Toyota Automotive Energy System Co., Ltd. (STAES) megalapítása, ami a hibrid rendszerek akkumulátorait készíti 2013-óta. Mindent egybevéve, ezek a beruházások vezettek 2015. októberéig, amikor bemutatták a kínai gyártású hibrid rendszerekkel szerelt Corolla Hybrid és Levin Hybrid modelleket.

A Toyota jól megkülönböztethető karakterisztikájú hibrid, tölthető hibrid, elektromos és hajtóanyag-cellás járművekkel fejleszti és népszerűsíti a környezettudatos autózás teljes vertikumát. A kínai kormányzat szintén támogatja az „Eco-autókat” az Energia Megtakarítási és az Új Autóipari Energiák Fejlesztési terv keretében. Ezzel párhuzamosan a Toyota tervezi a Corolla Levin Hybrid modellpalettán belül a tölthető hibrid változat bemutatását, összhangban azzal a törekvéssel, hogy jelentősen ösztönözzék a hibrid autók szélesebb körű használatát.


Mindezeken kívül gőzerővel folynak a hidrogén üzemanyagcellás járművek bemutató tesztjének előkészületei Kínában, és előrehaladott állapotban van a teljesen elektromos hajtású autók kínai piaci bevezetésének vizsgálata is. A piaci verseny erősödése és az autókra, motorokra vonatkozó egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások miatt a Toyota még hangsúlyosabban folytatja tevékenységét a valaha volt legjobb autó elkészítése érdekében, aminek része a TMEC K+F központjának bővítése, és technológiai fejlesztésének megerősítése.

- Erőfeszítéseinket a helyi K+F lehetőségeink hosszú távú megerősítésére fókuszáljuk. Reméljük, olyan sok helyi mérnököt képezhetünk, amennyit csak tudunk, és gőzerővel fejleszthetünk még több olyan autót, ami megfelel kínai ügyfeleink elvárásainak - fogalmaz. Hiroji Onishi, a Kínai Régió ügyvezető elnöke.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.18
Amikor a hirdetés tételesen cáfolható. ..
2024.05.18
Szombaton délelőtt 28 km-es dugó volt a dél felé vezető autópályán – írja a Heute című osztrák....
2024.05.18
A címvédő és háromszoros világbajnok Max Verstappen, a Red Bull versenyzője volt a leggyorsabb a....
2024.05.18
Csaknem egy méter hosszú, villamosított V16-os szívómotor fogja működtetni az új Bugattikat a régi....
2024.05.18
Az egykori F1-es pilóta, Marc Gené lesz a vendéglátója, és egy Ferrari 296 GTB-vel még egy gyors ..
2024.05.18
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-....
2024.05.18
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) immár hetedik alkalommal adta át a Megbízható....
2024.05.18
Az elmúlt évi tavaszi és téli tematikájú, a gyerekek körében nagy népszerűségnek örvendő....
2024.05.18
Több emberen elkövetett emberölés kísérlete miatt őrizetbe vette a rendőrség azt a 25 éves férfit,....
2024.05.18
Aki szereti a Golfot, az nem fog csalódni a Cupra Leonban. De aki egyszer vezeti a Leont, az....