Hyundai i30 N
Csak úgy lubickol a sportos modelljei adta lehetőségekben a Hyundai. Egy szóval sem mondhatjuk, hogy nem tesznek meg mindent, hogy sikeres legyen az N modellcsaládjuk. Meglehetősen átható, és több éven át tartó aktív versenyprogramokkal alapoztak az új sportmodellek érkezésére, bemutatkozásuk óta nem restek a legkülönbözőbb körülmények között be is vetni azokat. Most éppen a Time Attack Világbajnokságot nézték ki maguknak, annak is az ausztrál fordulóját, amire egy speciálisan erre a feladatra felkészített i30 Fastback N-t építettek.
Ezzel a Hyundai számít az első hivatalos autógyárnak, aki nevez a szériába. Most a koreai csapat kezébe adták a fejlesztés jogát, noha a bázismodellt alapvetően európai kezek tervezték. Noha részletes specifikációt nem adtak közre, az már biztos, hogy átprogramozták a komputert, illetve dobták rá egy nagyobb turbót és intercoolert. Minden más, állítólag gyári maradt. Az aerodinamikára már jobban ráfeküdtek. A jobb leszorítóerő érdekében felkérték az ausztrál Sammy Diasnios-t, akinek a neve az F1-ből lehet ismerős. Az a bitang nagy első kötény állítólag 250 kg leszorítóerőt termel 200 km/h-nál.