Subaru Impreza
Legendák szólnak a legpotensebb Subaru Impreza STI verziókról, hiszen azok ritkán jutottak ki Japánból. Mind az S207, mind az S208 a japán piac kiváltsága volt, azonban most megtört jég: bemutatkozott az Impreza STI S209, ami viszont csak az amerikai vásárlók kegyeiért készült. Fogták a jól ismert boxermotort a Subaru Tecnica International mérnökei, és nem kevesebb, mint 341 lóerőt hoztak ki a 2,5-literes erőforrásból egy nagyobb HKS turbónak köszönhetően. Növeltek a turbónyomáson is, és addig hangolták a vezérlést, míg elérték, hogy 10%-kal több nyomatékot adjon le 3600 fordulat/percnél. Növeltek a leömlők méretén, az intercooler új vízhűtést kapott, míg az etetésről komolyabb üzemanyag-rendszer gondoskodik.
Új a kipufogórendszer is, a hatos kéziváltó fokozatait pedig rövidítették, hogy folyamatosan elég erő jussok az összkerékhajtásnak pályázáskor. Három menetmódból választhatnak a vásárlók: Intelligent, Sport és Sport Sharp. Míg a Sportot versenypályára ajánlja a Subaru, addig a Sport Sharp állítólag gyorsuláshoz megfelelő, reagálva az amerikai piac igényeire. Persze a megfelelő gyorsuláshoz profi abroncsokra is szükség van: Dunlop SP Sport Maxx GT600A gumik feszülnek a 19-colos BBS könnyűfelnik körül, így a gyáriak szerint akár az 1,0 g erőhatást is képes átlépni. A megállásról Brembo fékek gondoskodnak. Kívülről finom body-kit és tespi szárny, míg bentről alcantara-borítású sportkormány és Recaro kagylóülések különböztetik majd meg a többi STI-től. Mindössze két színben kérhető majd a 200 darabosra limitált széria: kék, illetve fehér.