Mindössze egyetlen ATS-V készült ezzel az egyedi Kona Brown beltérrel, külön a későbbi elnök kérésére.
Többször kacérkodott egy négyajtós sportszedán gondolatával a Porsche, mégis a Panamera volt az első olyan koncepció, amit gyártásba is vittek.
Büszkén hirdeti az Audi, hogy az új RS 3 ugyanolyan gyorsnak bizonyult a Nordschleifén, mint a Bugatti Veyron. De milyen autókcsodákat tudhat még maga mellett az új sportszedán?
Emlékszünk a korra, amikor az öltönyös, bajos német bankár beült a Le Mans-i V8-cal hajtott sportszedánjába.
Megosztó, hisz pont ez volt a cél, de el kell ismerni, hogy az új BMW M3/M4 párosnak pont ott sikerült fejlődnie, ahol az elvárt a modern sportautók világában.
Aranykorát élte a WRC a 90-es években, így nem csoda, hogy a Mazda is szeretett volna beszállni a buliba. Csak az időzítés volt rossz.
Összkerekes, plug-in hibrid, 400 lóerős koncepcióval rukkolt elő a Peugeot és a Peugeot Sport. Így kérnénk gyártásba vinni, ahogy van, köszönjük!
Hamisíthatatlanul Impreza, hamisíthatatlanul STI. Szerencsések vagyunk, hogy olyan korban élhetünk, amikor még új Impreza STI-t dob piacra a Subaru. Kár, hogy csak Amerika járt jól.
Hamarosan esedékessé válik a LexusIS generációváltása. Japán források úgy tudják, a negyedik széria visszahozhatja az IS F-et, a Lexus első, műfajteremtő sportszedánját.