Hyundai
Június hónapban a Hyundai Motor 12,7 százalékos növekedést könyvelhetett el 2015 hatodik hónapjához képest; ugyanezen időszakban a piac átlagosan 6,5 százalékot erősödött, ami azt jelenti, hogy a márka folyamatosan növeli lendületét az európai piacon.
A Hyundai modellek 80 százaléka megújult vagy teljesen lecserélődött 2015 során, így a vállalat ma az európai autópiac legfiatalabb modellkínálatával rendelkezik. Ez a megújulási stratégia is támogatta az értékesítési darabszámok idei, számottevő emelkedését: a Hyundai minden kategóriában, a személyautóktól a crossovereken át a szabadidőjárművekig elismerésre méltóan teljesített.
Legutóbb a vadonatúj Tucson család kínálata gyarapodott új motor- és sebességváltó opciókkal, míg a Santa Fe és Grand Santa Fe modellek friss dizájnnal, továbbfejlesztett biztonsággal és modern technológiákkal erősítették a Hyundai szabadidőjármű-kínálatát.
2016 második félévében ismét egy új modell teszi még szélesebb körben vonzóvá a Hyundai márkát az európai vásárlók előtt: ősszel érkezik a piacra a vadonatúj IONIQ modell. A világ első olyan gépkocsijaként, amely három különböző, részben vagy teljesen elektromos hajtásláncot kínál, az IONIQ a várakozások szerint új ügyfelek számára teszi majd érdekessé a Hyundai márkát.
- Folyamatosan bővülő modellkínálatunk minden eddiginél több ügyfelet vonz a Hyundai márkához, ami a fenntartható fejlődés lehetőségét nyitja meg előttünk - mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj IONIQ friss alternatívát kínál azon ügyfelek számára, akik korábban talán nem számoltak a Hyundai márkával, így közelebb juttatva bennünket azon célunk megvalósításához, hogy az első számú ázsiai gyártóvá váljunk Európában.”