Hyundai

A labdarúgásban erősített a Hyundai

2018.06.20.

A Hyundai lett az Atlético Madrid és a Chelsea labdarugó klub globális autóipari partnere egy új, többéves szerződésnek köszönhetően.

– A Hyundai többéves partnerségi megállapodást jelentett be Chelsea és az Atlético Madrid-dal, mely szerint a Hyundai lesz a klubok globális autóipari partnere. A következő futballszezontól kezdve a Hyundai logója látható lesz majd a Chelsea új kék mezének ujján minden Angliában játszott mérkőzésen, egészen 2022-ig, az Atletico Madrid esetében pedig Spanyolországban láthatjuk a Hyundai logót a mezek ujján 2021-ig.

Ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen megállapodást létesített a spanyol és a brit labdarúgó piacon. Az új társulások segítségével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennáló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyeken.

A partnerség alapján a Hyundai nemcsak a mezeken lesz majd látható, hanem a klubok számára nyújtott Hyundai autóflotta segítségével is, valamint a hazai meccsek napján, a pálya szélén futó LED-es reklámok, illetve különböző média- és digitális tartalmak révén.

Az együttműködés ideje alatt a Hyundai szorosan együttműködik majd a csapatokkal a különböző izgalmas kezdeményezések létrehozása és a klub szurkolóinak való értékes előnyök nyújtása érdekében, illetve a mobilitás megkönnyítése céljából, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a szurkolók számára.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyiltakozta a Chelase-vel való együttműködés kapcsán: A Hyundai már 20 éve biztosít világszerte dinamikát, szenvedélyt és izgalmat a szurkolók számára. Nagyon izgatottak vagyunk a Chelsea-vel kötött új partnerség megkezdése miatt, hiszen ez egy sikeres és nagyratörő klub, amely nagyon jól illik a Hyundai globális jelenlétéhez és kihívásokat kereső szellemiségéhez. Ahogyan mindig vásárlóinkat helyezzük az első helyre, úgy a szurkolókat is mindig tevékenységeink központjába helyeztük a labdarúgásban régóta fennálló jelenlétünk során. Ugyanezt a megközelítést biztosítjuk a Chelsea szurkolóknak is az új partnerség megkezdésével. Az Olympique Lyonnais-val meglévő együttműködésünk mellett ez egy páneurópai szponzoráció kezdő pontját jelenti, amely még több európai top klubot kíván majd bevonni ebbe a körbe.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top Partnere, és 18 éven keresztül kapcsolódott az UEFA-hoz is, egészen 2017-ig, és továbbra is jelentős mértékben vesz részt nemzeti válogatottak, illetve egyéni csapatok támogatásában számos országban, például a francia Olympique Lyonnai-t, illetve a következő szezontól a brit Chelsea FC-t támogatva.



 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.11
Sokan fogják fel az autótartást, mint maszkulin jellemzőt. Ha megfosztják őket a kocsijuktól, akkor....
2025.02.11
Kedden elindult a Tesla Inc. amerikai elektromobilitás-technológiai és energetikai vállalat....
2025.02.11
A Toyota Hino divíziójának ügye a legnagyobb a Volkswagen Dieselgate botránya óta.  ..
2025.02.11
Turbó-fokozatba kapcsolt az építkezés a Hungaroringen: 900 ember dolgozik naponta azért, hogy....
2025.02.11
Közép- és Kelet-Európa talán legszebb fekvésű autógyárában 2023-ban 350 ezer Kia személyautó....
2025.02.11
Sok munkával telt a WRC holtszezonja a japánok gyári csapatának, mivel gyorsan kellett reagálni az....
2025.02.11
Elon Musk amerikai üzletember nettó vagyona idén először került 400 milliárd dollár alá, ami az....
2025.02.11
Volt olyan sofőr, akit a több százezres bírság sem rettentett vissza attól, hogy száguldozzon. És....
2025.02.11
Bombaként robbant a hazai autós társadalomban a hír, hogy legálisan használható LED-es fényforrás a....
2025.02.11
A Készenléti Rendőrség Regionális Bevetési Igazgatóság Debreceni Osztályának járőrei szúrták ki azt....