Audi TT
Csak finoman változott a 2014-ben bemutatott harmadik generációs TT külseje a frissítéssel: nagyobbak lettek a légbeömlők az első lökhárítón, megnőtt a TT S diffúzora, és módosítottak a singleframe maszkon is. Javult az alapfelszereltség is, mivel a része lett az alapmodellek esetében is a Drive Select rendszer, az esőérzékelős ablaktörlő, a fényérzékelős fényszóró, a fűtött külső tükör, a multifunkciós kormány, a Bluetooth-kapcsolat és az USB csatlakozó is.
Kikerült a Győrben gyártott TT kupé és Roadster motorkínálatából az 1,8 literes TFSI alapmotor, helyette a kétliteres TFSI motor 197 lóerős változata jelent meg. A korábbi, 230 lóerős kétliteres TFSI helyett már a 245 lóerőset fogják kínálni. Az új motorváltozatokat már az Audi tavaly bevezetett új névadási rendszerébe illesztik, így a gyengébb verzió neve 40 TFSI az erősebbé pedig 45 TFSI. Jövőre várható a felfrissített RS megjelenése, a 2,5 literes öthengeres turbómotor maradni fog benne.
Megmaradt a kínálatban a sportos S változat, de a teljesítményét az újonnan bevezetett részecskeszűrő (amire WLTP károsanyag-kibocsátási szabvány bevezetése miatt volt szükség) 310-lóerőről 306-ra csökkentette. Ennek ellenére 0,1 másodperccel javult a gyorsulás a nagyobb nyomatéknak köszönhetően, a TT S kupé már 4,5, a TT S Roadster pedig 4,8 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát.
A TT 20 éves jubileumára reflektálva az Audi elkészítette a „TT 20 Years” nevű, 999 darabos limitált szériát a 245 lóerős benzinmotorral. A széria fő különlegességét az 1995-ös TT tanulmányra emlékeztető szürke fényezés és a kontrasztos varrású, mokaszin barna Nappa bőrrel borított ülések adják, utóbbiak az első TT széria „baseball bőrrel” borított üléseire emlékeztetnek.
Emellett a limitált szériás TT-k speciális típusjelzést kapnak a kormányra és a váltógombra, de a szériafelszereltségükhöz tartozik a rozsdamentes acél sportkipufogó, a Mátrix-OLED fényszóró és a küszöböknél megjelenő, matt fekete Audi logó is.