támogatás

A Hyundai több évre szóló partnerségi megállapodást kötött Dárdaiékkal

2018.06.29.

A Hyundai ma bejelentette, hogy több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere. A 2018/19-es szezontól kezdve, a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken egészen 2021-ig.

Habár már eddig is erősen megvetette lábát a futball területén, ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerségi megállapodást kötött egy elsőosztályú német klubcsapattal. Az angol Premier League-ben játszó Chelsea FC és a La Liga-ban érdekelt Atlético Madrid után a Hertha BSC lesz a harmadik európai top csapat, amellyel az autógyártó partnerségre lép az idén nyáron.

A partnerség ideje alatt a Hyundai szorosan együtt fog működni a Hertha BSC-vel a mobilitás megkönnyítse érdekében, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a klub szurkolói számára, számos szurkolóközpontú kezdeményezésen keresztül.

A Hyundai nemcsak a Hertha BSC mezein lesz majd látható, hanem a klub pálya szélén futó LED-es reklámfelületein és a vendéglátói márkatámogatók között is meg fog jelenni a hazai meccseken. A megállapodás lehetővé teszi, hogy (reklámcélból) igénybe vegyék a férfi elsőszámú csapat tehetségeit, valamint média- és digitális tartalmi jogokat is biztosít. A vállalat jelentős számú autót is a klub rendelkezéséré bocsát, hogy ezzel is támogassák a klub működését valamint, hogy bemutassák a Hyundai modellválasztékát.

Legutóbbi bejelentésével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyilatkozta:

„A Hertha BSC egy nagyon sikeres klub, amely kihívásokat kereső szellemiséggel és szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és amely jól illeszkedik a Hyundai törekvéseihez. Az új együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik tovább növelni jelenlétünket szurkolók milliói között Németországban és világszerte egyaránt, valamint lehetővé teszi számunkra, hogy új lehetőségeket teremtsünk a Hertha BSC szurkolói és a vásárlók számára a szezon ideje alatt. Egy ilyen partnerség Németországban történő kiépítése nagyon is illeszkedik a Hyundai törekvéseibe, mivel eddig is igen jelentős volt az üzleti jelenlétünk ebben az országban, többek között itt találhatók tervező-, K+F valamint motorsport létesítményeink illetve értékesítési és marketing irodáink.”

Ingo Schiller, a Hertha BSC ügyvezetője az alábbiakat nyilatkozta: „Nagyon örülünk ennek az új partnerségnek és büszkék vagyunk arra, hogy a Hertha BSC a Hyundai európai szponzorációs stratégiájának a részese lehet az elkövetkezendő években, olyan topcsapatok mellett, mint a Chelsea FC és az Atlético Madrid.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban pedig az Atlético de Madrid támogatója lesz.

Egyéb tevékenységei mellett, a márka többek között Németországban hozta létre a Hyundai Motor Europe központját, a Hyundai Motor Europe Műszaki Központját, a Hyundai Európai Tervezőközpontját, a Hyundai Motorsport globális központját, valamint itt, a világhírű nürburgringi pálya mellett alakította ki saját tesztközpontját.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.11
Sokan fogják fel az autótartást, mint maszkulin jellemzőt. Ha megfosztják őket a kocsijuktól, akkor....
2025.02.11
Kedden elindult a Tesla Inc. amerikai elektromobilitás-technológiai és energetikai vállalat....
2025.02.11
A Toyota Hino divíziójának ügye a legnagyobb a Volkswagen Dieselgate botránya óta.  ..
2025.02.11
Turbó-fokozatba kapcsolt az építkezés a Hungaroringen: 900 ember dolgozik naponta azért, hogy....
2025.02.11
Közép- és Kelet-Európa talán legszebb fekvésű autógyárában 2023-ban 350 ezer Kia személyautó....
2025.02.11
Sok munkával telt a WRC holtszezonja a japánok gyári csapatának, mivel gyorsan kellett reagálni az....
2025.02.11
Elon Musk amerikai üzletember nettó vagyona idén először került 400 milliárd dollár alá, ami az....
2025.02.11
Volt olyan sofőr, akit a több százezres bírság sem rettentett vissza attól, hogy száguldozzon. És....
2025.02.11
Bombaként robbant a hazai autós társadalomban a hír, hogy legálisan használható LED-es fényforrás a....
2025.02.11
A Készenléti Rendőrség Regionális Bevetési Igazgatóság Debreceni Osztályának járőrei szúrták ki azt....