támogatás

A Hyundai több évre szóló partnerségi megállapodást kötött Dárdaiékkal

2018.06.29.

A Hyundai ma bejelentette, hogy több évre szóló partnerségi megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere. A 2018/19-es szezontól kezdve, a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre a Bundesliga mérkőzéseken egészen 2021-ig.

Habár már eddig is erősen megvetette lábát a futball területén, ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerségi megállapodást kötött egy elsőosztályú német klubcsapattal. Az angol Premier League-ben játszó Chelsea FC és a La Liga-ban érdekelt Atlético Madrid után a Hertha BSC lesz a harmadik európai top csapat, amellyel az autógyártó partnerségre lép az idén nyáron.

A partnerség ideje alatt a Hyundai szorosan együtt fog működni a Hertha BSC-vel a mobilitás megkönnyítse érdekében, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a klub szurkolói számára, számos szurkolóközpontú kezdeményezésen keresztül.

A Hyundai nemcsak a Hertha BSC mezein lesz majd látható, hanem a klub pálya szélén futó LED-es reklámfelületein és a vendéglátói márkatámogatók között is meg fog jelenni a hazai meccseken. A megállapodás lehetővé teszi, hogy (reklámcélból) igénybe vegyék a férfi elsőszámú csapat tehetségeit, valamint média- és digitális tartalmi jogokat is biztosít. A vállalat jelentős számú autót is a klub rendelkezéséré bocsát, hogy ezzel is támogassák a klub működését valamint, hogy bemutassák a Hyundai modellválasztékát.

Legutóbbi bejelentésével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyilatkozta:

„A Hertha BSC egy nagyon sikeres klub, amely kihívásokat kereső szellemiséggel és szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és amely jól illeszkedik a Hyundai törekvéseihez. Az új együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik tovább növelni jelenlétünket szurkolók milliói között Németországban és világszerte egyaránt, valamint lehetővé teszi számunkra, hogy új lehetőségeket teremtsünk a Hertha BSC szurkolói és a vásárlók számára a szezon ideje alatt. Egy ilyen partnerség Németországban történő kiépítése nagyon is illeszkedik a Hyundai törekvéseibe, mivel eddig is igen jelentős volt az üzleti jelenlétünk ebben az országban, többek között itt találhatók tervező-, K+F valamint motorsport létesítményeink illetve értékesítési és marketing irodáink.”

Ingo Schiller, a Hertha BSC ügyvezetője az alábbiakat nyilatkozta: „Nagyon örülünk ennek az új partnerségnek és büszkék vagyunk arra, hogy a Hertha BSC a Hyundai európai szponzorációs stratégiájának a részese lehet az elkövetkezendő években, olyan topcsapatok mellett, mint a Chelsea FC és az Atlético Madrid.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban pedig az Atlético de Madrid támogatója lesz.

Egyéb tevékenységei mellett, a márka többek között Németországban hozta létre a Hyundai Motor Europe központját, a Hyundai Motor Europe Műszaki Központját, a Hyundai Európai Tervezőközpontját, a Hyundai Motorsport globális központját, valamint itt, a világhírű nürburgringi pálya mellett alakította ki saját tesztközpontját.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.13
- Két újabb H225M típusú helikopter érkezett a Magyar Honvédséghez az Airbus Helicopters....
2024.05.13
Az alábbi cikk különleges csemege a magyar automobilizmus kezdeti időszakáról. Az Autó Motor 1935.....
2024.05.13
- A hagyományos kamionoktól nagyobb és nehezebb gigakamionok megjelenése az európai utakon a vasúti....
2024.05.13
..
2024.05.13
Az úton átkelő teknősök védelmére hívja fel a figyelmet a Magyar Madártani és Természetvédelmi....
2024.05.13
Fokozza régiós terjeszkedését a budapesti székhelyű, 16 országban jelenlévő, az autó nagy- és....
2024.05.13
- Baleset miatt lezárták az M3-as autópálya Nyíregyháza felé vezető oldalát Bag térségében, ahol....
2024.05.13
- A zöld rendszámmal Magyarországon forgalomba helyezett gépkocsik száma 2024. április végére....
2024.05.13
- Sávot és irányt is tévesztett az a lengyel kamionos, aki néhány kilométer hosszan szemben haladt....
2024.05.13
A Datahouse adatai szerint 2024 első három hónapjában 37 ezer 506 új személygépkocsit és....