gumiabroncspiac
A Hankook Tire ma hozta nyilvánosságra 2015 harmadik negyedévére vonatkozó pénzügyi eredményeit. A vállalat 1,328 milliárd euró (1725 milliárd KRW) konszolidált negyedéves árbevételt és 186,1 millió euró (241,7 milliárd KRW) üzemi eredményt jelentett.
Az előző negyedévhez viszonyítva a Hankook Tire jelentős, 6,5%-os árbevétel növekedést és 20,2%-os üzemi eredménynövekedést könyvelhetett el. A világszintű autóipari kereslet csökkenése ellenére erőteljes technológiai vezető szerepének és világszínvonalú, minőségi termékeinek köszönhetően a Hankook Tire meg tudta erősíteni jelenlétét a prémium gumiabroncs piacon.
A Hankook Tire teljesítménye a harmadik negyedévben bíztató eredményeket hozott. Különösen az észak-amerikai SUV és kisteherautó abroncs (LTR) piacon növekedett az értékesítés. A Hankook Tire az év során tovább bővítette eredeti gyári felszerelés üzletágát is az európai autógyártókkal. Ezen felül jelentős növekedést ért el a régió téli gumiabroncs piacán, ami pozitív hatással volt a vállalat általános pénzügyi eredményeire. Az ultra nagy teljesítményű (UHP) piaci szegmens a vállalat teljes árbevételének körülbelül 40%-át adta, és világszintű konszolidált üzemi nyereség növekedéséhez is jelentős mértékben hozzájárult.
Az észak-amerikai és európai gazdasági fellendülésnek köszönhetően a Hankook Tire még erősebben összpontosíthatott értékesítése bővítésére az UHP gumiabroncs szegmensben. Emellett a vállalat gumiabroncs-gyártóként is tovább erősödik világszintű termékválasztéka folyamatos bővítésével, optimalizált világszintű hálózattal, hogy a világ minden táján képes legyen kielégíteni a speciális igényeket is.