Hyundai

Az első Hyundai, ami úgy néz ki, mint egy Porsche

2020.03.06.
A Prophecy elektromos tanulmányautó új szintre emeli a márka „Érzéki Sportosság” formai filozófiáját.

A Prophecy új mércét állít az elektromos járművek szegmensében. Az elektromos padlólemez megnyújtott tengelytávja és jellegzetesen rövidebb túlnyúlásai jó arányokkal, ikonikus körvonalakkal ruházzák fel a Prophecy-t. Az így létrejövő új, elektromos architektúra ragyogóan letisztult felületeket és egyszerű tömegeket kínál harmonikus, funkcionális esztétikummal karöltve.

A Prophecy külső formatervét az orr és a far között húzódó letisztult, egyszerű, folytonos karaktervonal határozza meg. A fényszórókba, a hátsó lámpatestekbe és a légterelőbe beépített, pixeles progresszív világítás-technológiában a Hyundai 45 tanulmányautóban felvetett formai jegyek köszönnek vissza.

A Prophecy belső terének kialakításában ugyancsak a Hyundai 45 tanulmányautón már alkalmazott, elektromos padlólemez eredendő előnyei érvényesülnek. A tanulmányautó fontos jellemzője a botkormányos kormánymű, amely tágasabb belső helykínálatot teremt, jobban áttekinthetővé teszi a belső teret, valamint ergonomikusabb elhelyezkedést tesz lehetővé. A Prophecy belső terében integrált légtisztító technológia gondoskodik folyamatosan a friss levegőről.

A premier kapcsán a márka három vezető munkatársa: Thomas Schemera, a Hyundai Motor Group termékrészlegének igazgatója; Luc Donckerwolke, a Hyundai Motor Group vezető formatervezője; valamint Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke elemezte a vállalat villamosítási stratégiáját.

A Hyundai Motor csoport 44 részben vagy teljesen elektromos típussal bővíti termékkínálatát. A csoporton belül a Hyundai Motor Company 2025-ig csaknem 50 milliárd eurós beruházással készül támogatni a következő generációs technológiákra irányuló kutatási és fejlesztési tevékenységeket.

A várakozások szerint az akkumulátoros és üzemanyagcellás elektromos járművek eladásai ekkorra meghaladják a 670 000 darabot, amivel a Hyundai a világ három legnagyobb villanyautó-gyártója közé emelkedik. Európában 2020 végére a modellkínálat több mint 75 százaléka elérhető lesz villamosított verzióban; a vállalat célja, hogy az idei év során csaknem 80 000 zéró károsanyag-kibocsátású járművet értékesítsen európai ügyfeleinek.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.16
Szombathely térségében történt a súlyos baleset – közölte az Országos Katasztrófavédelmi....
2024.05.16
A HangZóna mai vendége Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetségének kommunikációs vezetője. ..
2024.05.16
Közel huszonkétezren látogattak el az idei Balatonfüred Concours d’Elegance-ra, amelyet a BMW Group....
2024.05.16
A „Terminál” a valóságban.   ..
2024.05.16
A Netrisk szerint a dízelmotoros, benzines, hibrid és elektromos új autók esetén az átlagdíj az....
2024.05.16
A szegedi Csonka János Technikumban tanul az ország két legjobb autószerelője és a legügyesebb....
2024.05.16
A Mazda Motor Corporation közzétette egész éves pénzügyi, illetve értékesítési eredményeit, és a....
2024.05.16
Az új Opel Frontera világpremierje után kiderült, hogy a SUV tisztán elektromos hajtású változata a....
2024.05.16
Összeütközött két kisteherautó Balatonkenesén, a Fő utcában – jelentette az Országos....
2024.05.16
A 35. évfordulóját ünneplő Duna Autó Cégcsoport ünnepélyes keretek között írta alá a kínai SOKON....