Fehér foltjai a világ autótörténetének a sokáig titkolt szovjet rekordkísérletek, melyekről most többet is megvillantunk.
Ritkás járműpark szovjet matuzsálemekkel, autóipar kínai klónokkal és globális modellekkel.
Orosz kamarai nyilatkozatokban megígérték, Gorkijban tényleg újraindítják a személyautó-gyártást.
A GAZ-66-os teherautót méltán tartják a szovjet autóipar egyik legjelesebb, terepjáró tulajdonságokkal megáldott összkerékhajtású teherautójának, de remek műszaki tulajdonságai mellett voltak ennek a járműnek egészen egyedülálló furcsaságai, mint például egy oda nem illő dudor a vezetőfülke...
Aki új autóra nem szán többet 4,75 millió forintnál és havonta csak egyszer tankolna, annak az egyik legjobb választás, ha nem a legjobb az új Dacia Logan, amely immár csak benzin/gáz kettős üzemű változatban kapható hazánkban. Gázos teszt következik, vigyázat!
Szerénység elvtársak, szerénység és némi józanság! Tömören így szólt a klasszikus intelem, ám a pártvezetőt nem érdekelték az ilyesmik.
Több mint félévszázadon át gyártották szinte azonos formában, jövőre megújul a Bodegás, talán.
Az orosz GAZ-csoport által kifejlesztett új LNG-autóbusz, mely gyárilag a LiAZ 5292 LNG néven fut, cseppfolyósított földgázzal üzemel – írja a rusautonews.com orosz autós szakportál.
Az oroszországi GAZ-csoport (Gorkovsky Avtomobilny Zavod) értesítette alkalmazottait a négynapos munkahétre való áttérésről. Az intézkedés hatálya előreláthatólag idén október végétől 2020. április 20-ig terjed – írja a rusautonews.com orosz autós szakportál.