Igazi szerelemes levelet írt a DirtFish magazin annak a cseh tervezőnek, aki elmondásuk szerint a jövő Skoda raliautóját alkotta meg.
Nissan GT-R hajtással, versenyautós aerodinamikával és szénszálas monocoquekal kezdik meg a Praga Bohema sorozatgyártását.
Hosszú idő után végre megkapta félidős frissítését a Skoda Karoq, de az 1,5 TSI továbbra sem jó barátja a DSG-nek.
Van az úgy, hogy egy fejlesztés nagyon mellé talál, és az új Octavia RS hanggenerátora pont egy olyan feature, amit jobb lett volna kihagyni inkább.
Stílusosan ünnepli 120. születésnapját a Skoda Motorsport, méghozzá egy olyan versenyautóval, ami sokkal sikeresebb lehetett volna, ha nem a hidegháború alatt születik.
Milyen érdekes, hogy az autóiparnak egy ennyire drasztikus változáson kell átmennie, mint a villanyosok térnyerése, hogy végre újra lássuk a következő lépéseket, az előre mutató fejlesztéseket, amikor most az Skoda Enyaq sűrít egybe.
Különös módszerrel fejleszteni otthonában önvezető rendszerét a Skoda. Legalábbis nem gyakori látvány, hogy 10 méteres távolságból másolja egymást két Superb iV.
Eljött az idő, hogy a Skoda újra felforgassa az állóvizet a kompakt szegmensben, méghozzá egy olyan autóval, ami már nincs is annyira messze legendás nagytestvérétől.
Nem elég, hogy ugyanolyan jól áll neki a Parlament, mint egy irodai építkezés, még zöldrendszámos is, hogy tényleg megpukkadjon mindenki a Skoda Superb iV-től.
Nincs új a nap alatt. Csupán egyszerűen nem akkor jött el az idejük. Ugyanez a helyzet a villanyhajtással is, ami már időtlen idők óta létezik, íme egy jó példa.