A Szaúdi Nagydíj pénteki napján komoly bejelentés érkezett Ingolstadtból a 2026-os belépést illetően.
Gernot Döllner már az első interjújában megerősítette, hogy a gyártó 2026-ban motorszállítóként be kíván szállni a motorsport csúcsát jelentő sorozatba, ezzel eloszlatta a visszalépésről keringő spekulációkat.
Két év alatt sem jött össze a győzelem a csapatnak, bár voltak bíztató jelek.
A svájci Sauber istálló versenyezhet majd 2026-tól az ingolstadiak gyári csapataként, hibrid Audi-hajtásláncot használva.
A német márka első ízben vett részt a világ legnehezebb tereprali viadalán, a debütáláshoz egy vadonatúj, hatótávnövelő elektromos autót fejlesztettek, amelyben a hajtást kizárólag villanymotorok végzik.
Pályafutása első szakaszgyőzelmét aratta hétfőn a Szaúd-Arábiában zajló Dakar-ralin Mattias Ekström, a második pedig Stéphane Peterhansel lett. Az összetettben élen álló katari Nasszer al-Attijah előnye hét perccel csökkent Loeb előtt.
Már nem kell sokat várni az RS3 új nemzedékére, amely megtartja a sokszoros díjnyertes győri 2,5-ös motort.
Az új, négyajtós RS 3 LMS év végétől lesz elérhető a privát túraautó-csapatok számára, de már a szezon első versenyén ott lesz a WTCR-ben.
Nem volt túl sportszerű húzás Daniel Abttól, hogy csaláshoz folyamodott az online időszak alatt, úgyhogy az Audi sportcsapata meglehetősen gyorsan reagált.
A legelső autó az Audi RS Q8 volt, ami visszavigyorgott rám a Los Angeles-i standon. Vigyorgott vagy sem, tudja a fene, talán inkább szúrós a tekintete, no, de ez volt az első kocsi, amit megláttam belépve a szalonra. Ebben a zöldben nagyon baba, és pontosan olyasmi, mint a Lamborghini Urus,...