e-autó
- Az i3 inkább egy Ikea bútordarab, mint egy dijáznolt bútordarab – fogalmazott meglehetősen nyersen Hauke Schriebernek, az AutoBild riporterének kérdésére. Ugyanakkor dícsérte is a BMW elektromos autóját.
- Tisztán dizájn nézőpontból nézve az i3 egyedi autó, a belső kiképzése nagyon modern – nyilatkozta Franz von Holzhausen.- Nagyon letisztult, keskeny ülések. Tetszik, milyen anyagokat használtak fel a megépítéskor. Ha az i3-at az utcán látod, különösnek és nem megszokottnak látod. Én úgy gondolom, egy autónak nem kell ilyen funkyn kinézni. Az elektromos hajtás és az arányok elég egyedivé teszik.
Tesla S. Elhitetni a biztonságot.
Tetszik-e 15 hónappal a Tesla S megjelenése után az autó? Kérdezte a riporter a fődizájnert?
-Egy dizájner számára a munka sosem ér véget – hangzott a válasz.- Milliméterekről van szó, apróságokról, valamikor azonban a munkát befejezettnek kell nyilvánítani, mert piacra dobják. Még mindig vannak apró részletek, amin változtatnék, az autó orra például. Az S modellt aerodinamikusnak kellett megalkotnunk, anélkül, hogy annak látszana.
BMW i3: a belsővel elégedett a Tesla fődizájnere.
Az interjúban a dijázner elárulta azt is, az X modell kész van, apró simítások vannak hátra, a következő, amin gőzerővel dolgoznak, a "3rd Gen", a harmadik generációs modell.
-A tömegmodell, amely 2015-ben a 3-as BMW ellenfele lehet? – vágott közbe a riporter.
Franz von Holzhausen( jobbra) Kaliforniában nyilatkozott Hauke Schriebernek, az AutoBild riporterének.
- Az autóval meg akarjuk mutatni, valójában miről is van szó, tömegnek elektromos autót gyártani – fogalmazott. - Ez nem egy kis S modell lesz, nem akarjuk azt az utat követni, mint az Audi, hogy ugyanazon arca van a különféle modelleknek. Előbb azonban ügyfeleinknek az optimális biztonságot kell megadnunk, utána tudunk különleges dizájnnal előlépni. Ez a BMW-nél az i3-al könnyebb – fogalmazott Holzhausen arra utalva, hogy a biztonságról a BMW még rég meggyőzte ügyfeleit.