A Sc ania az új terméket szakaszosan teszi nyilvánossá, mely során egy gondosan előkészített terv alapján a különböző üzemeltetési módokra és iparágakra helyezi a hangsúlyt. A Scania a jelenlegi
és az ígéretes új generác ióját párhuzamosan fogja értékesíteni. Az új generác ió fokozatos bevezetése az európai hosszútávú fuvarozási szegmenssel kezdődik, a későbbiekben ezt követi majd a többi járműváltozat piac ra dobása is.
A közös nevező az, hogy a Scania kifejlesztette a személyre szabott termékek és szolgáltatások széles választékát, amellyel kitűnően képes támogatni az üzemeltetési és karbantartási költségek csökkentését, valamint megnövelni a hasznos üzemidőt. A Scania elsődleges célja, hogy vezető szerepet vállaljon a fenntartható szállítmányozásban, ahol a partnerkapcsolatok és a digitalizáció egyre nagyobb hangsúlyt kap. Emellett a fenntarthatóság szintén a mostani bevezetés egyik kulc sszava, mivel ez egyre fontosabbá válik mind a Scania, mind pedig ügyfelei – és azok partnerei versenyképessége érdekében.
„Az értékesítési és szervizhálózat, valamint az európai gyártás előkészítésének utolsó fázisába érkeztünk. Jelen pillanatban azonban nem tudunk több informác ióval szolgálni. Meggyőződésem, hogy miután augusztus 23-án lerántjuk a leplet új termékünkről, az iparágon belül mindenki erről fog beszélni” – mondta Christian Levin, a Sc ania értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.