CES
A Toyota kaliforniai Calty dizájnstúdiója által megalkotott tanulmányautóval az volt a japán autógyártó célja, hogy megmutassa, hogyan lehet növelni autózás közben a felhasználói élményt azáltal, hogy az autó szinte emberi kapcsolatot létesít a benne ülőkkel. Sőt, még a környezetével is képes kommunikálni a felfelé nyíló ajtókkal rendelkező Concept-i, a LED-es fényszórók például kacsintani is tudnak a járókelőkre.
A tanulmányautó megtanulja a vezető preferenciáit, és észrevétlenül alkalmazkodik hozzájuk, legyen szó a médiafogyasztási szokásokról, a légkondicionáló használatról vagy az ülés, a tükör vagy a kormány beállításáról.
A fedélzeti rendszer mesterséges intelligenciáját Yui-nak nevezik. Ez kimondott mondatokkal, fényjelzésekkel és még az érintőképernyő haptikus visszajelzéseivel is képes kommunikálni az utasokkal.
Elsősorban önvezető autó a Concept-i, de bizonyos körülmények között az utas is vezetheti, igaz, a mesterséges intelligencia még ekkor is figyel, és korrigálja az esetleges vezetői hibákat és segít a veszélyes szituációkban.
A karosszéria rengeteg üveget tartalmaz, ami növeli a térérzetet, az információkat mindenhol kivetítve jeleníti meg a fedélzeti rendszer az utasok számára. A holttérben felbukkanó tárgyakra való figyelmeztetés például az A-oszlopnál jelenik meg.