Lamborghini
A Lamborghini már az első alkalommal tett bejelentésekor megerősítette, hogy a limitált szériás Centenarióból kupé és roadster is készül majd. A kérdés csak az volt, melyikből mennyit terveznek piacra dobni, mert a puszta formaterv láttán is sokakat megihletett a birtoklási vágy, ezáltal valószínűsíthető volt, hogy többen lesznek azok, akik hoppon maradnak a végén.
A motorok mindkét karosszéria kivitel esetében 6,5 literes, V12-esek, a teljesítményük pedig 760 lóerő feletti. A karbonszálas váznak köszönhetően 2,8 másodperces százas sprintidőt és 350 km/h feletti végsebességet ígér a „századik” nevet viselő különlegesség. Stefano Domenicali a Lamborghini ügyvezetője nemes egyszerűséggel csak úgy jellemezte az adókkal együtt 1,7 millió fontra (kb. 700 millió forint) taksált modellt, hogy a roadster esetében a csúcstechnikát és a nyitott tető adta szabadságot kívánták ötvözni, nagyobb hangsúlyt fektetve a vezetési élményre, mint a zárt testvér esetében.
A rossz hír csupán, hogy a 20 darabos limitált darabszámra már megvan a jelentkező, hasonlóképp a kupé verziókat is már névhez kötve gyártják.