Mercedes-Benz

Két kategóriában is elnyerte a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat a Mercedes-Benz

2013.11.12.

Két kategóriában is kimagaslóan szerepelt a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” című versenyén. Idén összesen három kategóriában, személyes, telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás terén versenyeztek a vállalatok. A kis-és középvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. végzett az élen a személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás kapcsán, míg az elektronikus kategóriában a harmadik helyen végzett.

Fenntartja kiemelkedően jó teljesítményét a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjáért folytatott versenyben. A csillagos márka hazai képviselete 2011-ben indult az idén már ötödik alkalommal megrendezett versenyen és rögtön győzelmet aratott, majd a tavalyi második hely után idén mindhárom kategóriában, a telefonos, személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálás terén is a legjobbak között szerepelt. Két kategóriagyőzelmével a Mercedes-Benz Hungária Kft. tovább javította eddigi teljesítményét és eredményét.

Fókuszban az ügyfélelégedettség

A Mercedes-Benz márka globális célja, hogy az évtized végére a vezető prémium kategóriás autógyártóvá váljon, ennek eléréséhez a megújuló és vonzó modellpaletta mellett az értékesítési szervezet precíz hozzáállása is szükséges. A Mercedes-Benz már 2006-ban világszerte meghirdette a CSI No. 1 elnevezésű programját, annak érdekében, hogy a Mercedes-Benz ügyfelek legyenek a leginkább elégedettek az autóiparban. A Mercedes-Benz Hungária Kft. ezt szem előtt tartva igyekszik szállítóival, kereskedőivel és ügyfeleivel a megfelelő párbeszéd kialakítására, javítására.

A díjat Erdélyi Péter ( balra), az MGE ügyvezető elnöke adta át Hesz Tamás kereskedelmi és marketing igazgatónak.

„Nagyon fontos számunkra, hogy a Mercedes-Benz globális célkitűzéseit Magyarországon is meg tudjuk valósítani. Ennek jegyében a Mercedes-Benz Hungária Kft. 2011 óta folyamatosan a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj legjobbjai között szerepel, idén pedig minden korábbinál eredményesebb volt.  Törekvéseinket vásárlóink is visszaigazolják: Magyarországon jelenleg a Mercedes-Benz a legdinamikusabban fejlődő prémium autómárka. Ez kiegészítve a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj elnyerésével azt mutatja számunkra, hogy helyes úton járunk, amelynek követése mellett elkötelezettek vagyunk” – nyilakozta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

A Mercedes-Benz folyamatban levő modelloffenzívájának egyik célja, hogy az új modellekkel – például a Kecskeméten készülő B-osztály és CLA révén - a csillagos márka a fiatalabb célcsoportok számára is vonzóvá váljon, viszont továbbra is nagy jelentőségű, hogy az ügyfelek hosszú távon kötődjenek a márkához. Ennek érdekében a Mercedes-Benz az elmúlt évek folyamán módszeresen az ügyfeleket helyezte a középpontba, a vásárlást megelőző fázistól egészen a vevőszolgálatig. Ennek jegyében – számos egyéb hazai kezdeményezés mellett - 2012-ben minden magyarországi Mercedes-Benz személyautó ügyfél számára elérhetővé vált az Integrált Szerviz Csomag, évente számos szervizakció, a folyamatos fejlesztés alatt álló a Service 24h szolgáltatás, illetve hamarosan vezetéstechnikai tréning is indul az új Mercedes-Benz személyautó tulajdonosok részére.


 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.04
A centenáriumi évben az energiavállalat a jövő alakítására fókuszál. ..
2025.02.04
Izgalmas események az autók világából, háborúból, versenypályákról, titkos töréstesztekről,....
2025.02.04
A fővárosi közösségi közlekedés sohasem unalmas. Naponta több mint hárommillió utazás valósul meg a....
2025.02.04
„Ha egyetlen gyártó hibázik, akárcsak egyszer is, az a komplett ipart visszaveti évekkel” –....
2025.02.04
Felvette palettájára a Land Cruiser 250-est az Arctic Trucks. Az izlandi specialista által épített....
2025.02.04
Kompolt község polgármestere, Blahó László, valamint a helyi polgárőrség egyik tagja, Kiss Norbert....
2025.02.04
A japán hatóságok még mindig küzdenek egy 74 éves teherautó-sofőr kimentéséért, aki járművével....
2025.02.04
Ötvenhat Gidránnal erősödik Magyarország. Az ország elkötelezett a Gidrán harcjármű mellett,....
2025.02.04
A Volvo Cars januárban 50 820 autó globális eladásáról számolt be, ami 5 százalékos csökkenést....
2025.02.04
Az Európában Európa számára fejlesztett és gyártott, azóta ugyanakkor már több kontinensen sikerrel....