autóeladások

Több mint 1 millió darab kelt el ebből a modellből Európában

2025.02.04.

Az Európában Európa számára fejlesztett és gyártott, azóta ugyanakkor már több kontinensen sikerrel forgalmazott modell igazi sikertörténet.

A Toyota C-HR igazi sztár: a modell első és második generációjára egyaránt jellemző jellegzetes kupé-szerű sziluett és az érzelmes stílus minden más Toyota modellnél több új vevőt és rajongót hozott a Toyota márka számára. Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikerét aláhúzza a nemrég elért egymilliós mérföldkő az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen.

Csupán kontinensünkön nem kevesebb, mint 1 millió példány talált belőle gazdára 2016-os bemutatása óta, hatása ugyanakkor a puszta értékesítési darabszámokon messze túlmutat: ez volt az első olyan autó, amely gyakorlati megtestesülése volt a vállalat akkori világszintű elnöke, ma pedig a Toyota igazgatótanácsának elnöke, Akio Toyoda ígéretének: „No more boring cars.” – azaz nincs többé unalmas autó.

A Toyota C-HR valósággal bemutatásakor berobbant a piacra, minden korábbinál népszerűbbé és trendibbé téve a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos meghajtást, ezzel elévülhetetlen érdemeket szerezve az autóvásárlók véleményformálásában és az európai újautópiac zöldülésének elősegítésében. Bár értékesítési darabszámai még a modell bemutatása után 8 évvel sem csökkentek, a Toyota 2024-ben bemutatta a vadonatúj, ugyancsak Európában tervezett, fejlesztett és gyártott második generációs Toyota C-HR-t, amely még magasabbra emelte a lécet, mind dizájn, mind jövőbemutató technológiák tekintetében, és a modell történetében először a világ legfejlettebb, harmadik generációs plug-in hibrid elektromos meghajtásával is elérhető volt, markánsan hozzájárulva ahhoz, hogy a márka tavaly 36%-al növelte plug-in hibrid eladásait a kontinensen.

A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 36%-al nőttek a márka plug-in hibrid eladásai, így a tavaly az Európában gazdára talált 131.622 Toyota C-HR-ből 115.525 darab volt az öntöltő hibrid elektromos és 16.088 darab a plug-in hibrid elektromos kivitel.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.04
A japán hatóságok még mindig küzdenek egy 74 éves teherautó-sofőr kimentéséért, aki járművével....
2025.02.04
Ötvenhat Gidránnal erősödik Magyarország. Az ország elkötelezett a Gidrán harcjármű mellett,....
2025.02.04
A Volvo Cars januárban 50 820 autó globális eladásáról számolt be, ami 5 százalékos csökkenést....
2025.02.04
Az Európában Európa számára fejlesztett és gyártott, azóta ugyanakkor már több kontinensen sikerrel....
2025.02.04
A beszéd az ember számára a legtermészetesebb kommunikációs eszköz, ezért a kommunikáció....
2025.02.04
Összehangolt közlekedésrendészeti ellenőrzést tartottak Győrben – írta a Győr-Moson-Sopron....
2025.02.04
A Budapesti Közlekedési Központ idén is folytatja a 2024-ben elkezdett taxiállomás-felújítási....
2025.02.04
A Használtautó.hu szakértője megnézte, tavaly melyik településekről adták fel a legtöbb hirdetést,....
2025.02.04
Franciaországba is megérkezik LoJack, az ellopott autók visszaszerzésére szakosodott szolgáltató.....
2025.02.03
Legjobban a dízelmotor illik a BMW X3-ashoz, azok közül is persze a sorhatos. De higgyék el, a....