autóeladások

Több mint 1 millió darab kelt el ebből a modellből Európában

2025.02.04.

Az Európában Európa számára fejlesztett és gyártott, azóta ugyanakkor már több kontinensen sikerrel forgalmazott modell igazi sikertörténet.

A Toyota C-HR igazi sztár: a modell első és második generációjára egyaránt jellemző jellegzetes kupé-szerű sziluett és az érzelmes stílus minden más Toyota modellnél több új vevőt és rajongót hozott a Toyota márka számára. Az úttörő Toyota C-HR újabb kiemelkedő sikerét aláhúzza a nemrég elért egymilliós mérföldkő az európai eladások tekintetében, ezzel is kihangsúlyozva, hogy a Toyota egyik legkelendőbb modellje és márkaikonja a kontinensen.

Csupán kontinensünkön nem kevesebb, mint 1 millió példány talált belőle gazdára 2016-os bemutatása óta, hatása ugyanakkor a puszta értékesítési darabszámokon messze túlmutat: ez volt az első olyan autó, amely gyakorlati megtestesülése volt a vállalat akkori világszintű elnöke, ma pedig a Toyota igazgatótanácsának elnöke, Akio Toyoda ígéretének: „No more boring cars.” – azaz nincs többé unalmas autó.

A Toyota C-HR valósággal bemutatásakor berobbant a piacra, minden korábbinál népszerűbbé és trendibbé téve a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos meghajtást, ezzel elévülhetetlen érdemeket szerezve az autóvásárlók véleményformálásában és az európai újautópiac zöldülésének elősegítésében. Bár értékesítési darabszámai még a modell bemutatása után 8 évvel sem csökkentek, a Toyota 2024-ben bemutatta a vadonatúj, ugyancsak Európában tervezett, fejlesztett és gyártott második generációs Toyota C-HR-t, amely még magasabbra emelte a lécet, mind dizájn, mind jövőbemutató technológiák tekintetében, és a modell történetében először a világ legfejlettebb, harmadik generációs plug-in hibrid elektromos meghajtásával is elérhető volt, markánsan hozzájárulva ahhoz, hogy a márka tavaly 36%-al növelte plug-in hibrid eladásait a kontinensen.

A Toyota C-HR első generációja még modellciklusa végén is jól teljesített az értékesítés terén, és ezt a teljesítményt továbbvitte a második generáció is, hiszen továbbra is a Toyota egyik legnépszerűbb modellje maradt, amely még mindig új vásárlókat vonz. Eközben az új Toyota C-HR PHEV jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy az előző évhez képest 36%-al nőttek a márka plug-in hibrid eladásai, így a tavaly az Európában gazdára talált 131.622 Toyota C-HR-ből 115.525 darab volt az öntöltő hibrid elektromos és 16.088 darab a plug-in hibrid elektromos kivitel.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.18
A Budapesti Közlekedési Központ a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó....
2025.12.17
Vannak katasztrófahelyzetek, amelyekben veszélyes és felesleges embert bevetni, mert a mentés....
2025.12.17
Fontos akadályt vett sikerrel a 2026-ban bemutatkozó F1-es Cadillac-csapat. Főnökük szerint a....
2025.12.17
Önvezető Mercedes S-osztályt fognak robottaxiként alkalmazni Abu Dhabiban. A SAE 4-es szintű....
2025.12.17
Ritkán fordul elő, hogy egy Lexus tanulmányautó mögött nem a Lexus valamelyik stúdiója, hanem egy....
2025.12.17
A Ford Mondeo neve sokáig egyet jelentett az európai középkategóriás szedánok világával, de a dicső....
2025.12.17
A síszezonban sokan akár egy hosszú hétvégére is átugranak Ausztriába, így becsukott szemmel is....
2025.12.17
A Budapesti VI. és VII. Kerületi Ügyészség vádat emelt és börtönbüntetést, valamint a....
2025.12.17
A német légitársaság 2026-ban két Boeing 747-400-as és két Boeing 747-8-as utasszállítóját vonja ki....
2025.12.17
Papíron minden adott az egységes, modern autóvásárlási élményhez, a gyakorlatban viszont továbbra....