HUMDA

A HUMDA lett az Országos Rally Bajnokság promótere

2024.06.02.

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. lett az Országos Rally Bajnokság (ORB) promótere. Már 2023 óta névadó támogatója a versenysorozatnak, a jövőben pedig a kiemelt feladata lesz, hogy minőségi, eladható termékké formálja a HUMDA Országos Rally Bajnokságot. A legfontosabb célok közé tartozik, hogy a szervezők minden esetben szavatolják a nézők, a versenyzők és a rendezvényen dolgozók biztonságát.

A nemzetközi sorozatokban sikerrel alkalmazott promóteri megközelítés a magyar autósportban, így a hazai ralibajnokságban is új, ezért a HUMDA ebben a formában történő belépése mérföldkőnek számít az ORB-t szervező Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) szempontjából is.

A HUMDA céljai között szerepel a hazai bajnoki futamok biztonságának és színvonalának garantálása. Ennek érdekében az Ügynökség stratégiai együttműködésre törekszik azon érintett országos szervezetekkel, amelyek jelenleg is aktív szerepet vállalnak a rendezvények biztonságos lebonyolításában. A vállalkozások és szervezetek megszólítása szintén kiemelt jelentőséggel bír, hiszen a bajnokságot támogató partnerek jelenléte elengedhetetlen a versenyek minőségi megrendezéséhez. Közben a szurkolókra is figyel az Ügynökség, a jelenlegi fanatikus nézőik mellé, új rajongói réteg megszólítása a cél.

– Már az elnökválasztást megelőző kampány során is kiemeltem, hogy a promóteri szemlélet meghonosítása az egyik legfontosabb feladat a magyar autósport újjászervezése kapcsán. Ezt csak megerősítették azok a visszajelzések, amelyeket a hazai autósport szereplőitől kaptam és kapok azóta is. Óriási öröm számomra, hogy a rendkívül népszerű és nagyon színvonalas magyar országos ralibajnokságnak mostantól nem csak névadója, hanem promótere is a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. – árulta el Szujó Zoltán, az MNASZ elnöke.

– Fontos, hogy az autósport különböző szakágainak versenysorozatait termékként is kezeljük, azokat folyamatosan fejlesztve emeljük a fogyasztói élményt, hiszen ma már öldöklő küzdelem folyik a szurkolók figyelméért és kegyeiért. Manapság szinte semmi nem adja el önmagát. Tudatosan, jól végiggondolt stratégia mentén kell építenünk a márkáinkat – tette hozzá az MNASZ elnöke.

"Az MNASZ egyik legértékesebb, legpatinásabb márkája pedig kétségkívül az ORB, azaz az országos ralibajnokság. E tekintetben is a globális szervezet, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által kipróbált modellt követjük, hiszen a Forma–1-nek, a rali- vagy ralikrossz vb-nek is megvan a maga globális promótere. Valami hasonlót hozunk most létre idehaza is „kicsiben” a HUMDA felkészült csapatával szorosan együttműködve. Nem teljesen új ez itthon, hiszen például a szlalom országos bajnokságunkat is egy szervező-promóter partner szervezi, de most, a ralibajnokság promóteri szerződésének aláírásával szintet léptünk, ami igazi mérföldkő a magyar autósport és a szövetség történetében."

– A HUMDA kiemelt célja, hogy hozzájáruljon a hazai bajnokság fejlesztéséhez, ezen belül is alapvetően a biztonság növeléséhez, ami kiterjed a nézőkre, a versenyzőkre és a hivatalos személyzetre is. Ezért a jövőben csak olyan szervezőkkel dolgozunk együtt, akik ezen célokért mindent megtesznek. Az elmúlt években sokat dolgoztunk azon, hogy a hazai ralisportnak itthon és nemzetközi szinten is méltó megbecsülésben legyen része, ehhez azonban elengedhetetlen a biztonság szavatolása, egy a jelenleginél jóval magasabb szinten - emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

"A promóteri szerepben nagyobb lehetőségünk lesz arra, hogy gyors és hatékony lépésekkel látványos eredményeket kényszerítsünk ki a szervezőktől. Mindent megteszünk azért, hogy az autósportok még nagyobb ünnepe legyen minden ORB-futam. A tartós fejlődésben kérjük minden szurkoló megértését és együttműködését a szabályok betartásában. Hosszabb távon persze sokkal nagyobb terveink vannak, olyan sportmarketing-megoldásokat alkalmazunk majd, amelyekkel minőségi, eladható termékké válhat még több néző számára a ralisport. Ezzel nagyobb nézőszámot és rajongói tábort tudunk majd elérni, ami tartósan hozzájárulhat a sportág fejlődéséhez."

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.24
A Kínában már jelenleg is kapható modell 2026-ban térhet vissza az Egyesült Királyságba és Európába....
2025.01.24
Magyarországra érkezett az első három Vectron-mozdony a járműflotta megerősítésére és....
2025.01.24
Kínai autó is van az Európában forgalmazott legbiztonságosabb személygépkocsik között, legalábbis....
2025.01.24
Az MVM Mobiliti 300 kilowattos (kW) ultragyors töltői már tíz helyszínen, egyebek mellett....
2025.01.24
Lássuk, milyen szokatlan termékek kerülnek még ki autógyártók kezeiből, gyártósorairól. ..
2025.01.24
Futurisztikus járművet épített a Toyota házi tuningspecialistája, a Modellista. A Concept Zero....
2025.01.24
Kecskemét és Magyarország egésze is sokat fog profitálni az együttműködésből a Mercedesszel, ez a....
2025.01.24
A Peugeot büszkén jelenti be, hogy a 100%-ban elektromos PEUGEOT E-208 és PEUGEOT E-308 végeztek az....
2025.01.24
A sebességtartó automatika ágyazott meg a mai vezetéstámogató rendszereknek ..
2025.01.24
Személyautókban már megszokott és jól bevált vezetőtámogató rendszereket optimalizált....