útépítés
Tájékoztatásuk szerint a nyílt közbeszerzést 2015. október 31-én írták ki, és a legolcsóbb ajánlat nyert. Az Utiber Kft.-n kívül még egy cég, az Euroút Zrt. nyújtott be ajánlatot. Az új pályázatra azért volt szükség, mert a leállított M4-es beruházás műszaki készültségét – amely mintegy 30 százalékos – felül kell vizsgálni – tették hozzá. A 28,9 kilométeres szakaszon épülő új Tisza-híd építési munkálataihoz a már elkészült elemeket is fel kell használni.
A hidat tolásos technológiával tervezték, ezt a technológiát szabadalom védi. Az értékvesztés elkerülése érdekében a tanulmánynak úgy kell elkészülni, hogy a kiviteli közbeszerzési eljárás év végén kiírható legyen és eredményes eljárás esetén a kivitelezés 2017-ben megkezdődhessen. A tervek szerint az M4-es gyorsforgalmi út Abony-Törökszentmiklós szakaszát és az új Tisza-hidat várhatóan 2019 harmadik negyedévétől már használhatják a közlekedők.