BMW Group
2023 második negyedévében a BMW Group összesen 88 289 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített, amellyel ismét több mind megduplázta az előző esztendő megegyező időszakához viszonyított eladási mutatóját (+117,5%). A tisztán elektromos meghajtású modellek iránt mindegyik piacon egyre intenzívebb ügyfélérdeklődés mutatkozott – a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettájának vonzerejét nyomatékosítva.
„Abszolút értékesítési növekedésünk és kiváltképp a tisztán elektromos meghajtású modelljeink iránt mutatkozó, egyre intenzívebb ügyfélérdeklődés azt mutatja, hogy kiváló termékekkel vagyunk jelen a piacon, a megfelelő időben. A BMW Group az év második felében is tovább népszerűsíti az elektromos mobilitást” - fogalmazott Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja.
„Ügyfeleinket világszerte korszerű és vonzó modellpalettánkkal nyerjük meg. Sokrétű portfóliónknak köszönhetően – a rendkívül hatékony belsőégésű erőforrásoktól kezdve, a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiákon át, egészen a tisztán elektromos meghajtásig – a világ minden táján ideális kínálattal szolgálhatjuk ki ügyfeleink igényeit” – tette hozzá.
A 2023 áprilisa és júniusa között eltelt három hónapban a BMW Group világszerte összesen 626 726 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek. Ez 11,3 százalékkal szárnyalja túl az előző esztendő második negyedévének teljesítményét. A müncheni központú vállalatcsoport első féléves eladási mutatója ezzel 1 214 864 darabra ugrott, amely 4,7 százalékos abszolút értékesítési fejlődés.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!