Alfa Romeo Giulia
Az Alfa Romeo tavaly júniusban mutatta be a Giuliát a sajtónak, de a sorozatgyártásig egészen eddig kellett várni. Először az 510 lóerős QV-ről rántották le a leplet, aztán idén márciusban, a Genfi Autószalonon a gyengébb változatok is bemutatkoztak kisebb benzines és dízelmotorokkal. Korábban azt mondta az Alfa, hogy március 14-én már a kereskedésekben lesznek az autók, ehhez képes tehát több mint egy hónapot csúszott a sorozatgyártás beindítása. Persze az előszériás autók gyártása már korábban, februárban megkezdődött. Az első vásárló, egy cassinoi vállalkozó, egy szürke dízel autót rendelt meg xenon lámpákkal, ami a Twitterre feltett képes is látható.
A Giulia motorkínálatában két darab turbós benzines és egy 2,2 literes dízel aggregát szerepel, melynek teljesítménye 150, vagy 180 lóerő lehet. Előbbiek esetében a kétliteres motor 200 lóerőt mozgósít, a Ferrari-fejlesztésű háromliteres V6-os pedig 510 lóval operál. Minden esetben elérhető a 8 fokozatú automata váltó, de a belépő szinthez 6 fokozatú kézi váltó jár. Szimpla hátsókerék-hajtással és a legideálisabb, 50-50 százalékos tömegeloszlással kívánja az olasz márka megszorongatni a germán ellenfeleit.