Új fényszórók és digitális műszerfal jelzi a 2023-as modellévet az Alfa csúcsmodelljeinél.
Hatalmas restomod mánia van jelenleg az autós kultúrában, de ez esetben pont fordítva történtek a dolgok: egy modern autóból csináltak múltidézőt.
Rengeteg dolog van, amire azt mondhatjuk, hogy igazán jellegzetesen Olasz. De semmi sincs, ami gyönyörűbb szimbóluma mindennek a szónak, mint az Alfa Romeo. Ezen belül pedig a Giulia QV, a négylevelű lóherével megjelölt változat, amely a legnemesebb mindegyik közül. Vad, gyönyörű, vágyakat rejtő...
Az Alfa Romeo egy új, speciális, „online” sorozatot bocsát ki a Giulia és a Stelvio modellekből.
Az Alfa Romeo és az olasz belügyminisztérium megállapodása nyomán speciálisan felszerelt és kialakított Giuliákkal látják el a karabinierik gyorsreagálású csoportjait.
Az olasz gyártó új technológiai és formai megoldásokkal, naprakész vezetéstámogató és biztonsági rendszerek széles körével szereli fel a 2020-as modellévű autókat.
Ha jól számoltunk, akkor bő 65 millió forintba kerül majd a márka csúcsmodellje.
Már túl van az első ráncfelvarráson, mégis annyira újszerű és üde a Giulia, hogy nem csoda, ha első ránézésre beleszeret az ember. A Magyarország Autója 2020 díjra jelölt Veloce még a régebbi verzió, de ez nem von le semmit az értékeiből.
A Giulia Quadrifoglio modellre épülő, újkori Giulia GTA az Alfa Romeo 2,9 V6-os biturbó erőforrásának még erősebb – 540 lóerőre hangolt – kivitelét kapta meg.
Kétszáz lóerő, hátsókerékhajtás és 6,6 másodperces százas sprint - mindez önmagában nyertes kombináció, de a Giulia nem csak emiatt tűnik ki a sorból. Kevés olyan kocsi van a tízmilliós árkategóriában, amely annyi érzelmet és reakciót vált ki az autóstársakból, mint az Alfa Romeo négyajtósa.