A kereslet várható hiánya és az ügyfelek benzinmotor iránti vágya miatt az Alfa módosította terveit a közel 1000 lóerős autókat illetően.
Vannak fétistárgyak, melyek láttán erősebben ver az autóbuzik szíve, ilyen a Bilstein gátló, a Recaro, vagy Sparco ülés, az ATS vagy BBS felni, a Brembo fék és persze a Nardi kormány.
A márka mindhárom modellje - a Giulia, a Stelvio és a Tonale is - erre a sorsra jut, viszont egy 'Tributo Italiano' nevű speciális kiadás is érkezik, ha valaki prémiumabb kialakításra vágyna.
Lehetne egy kategória ennél európaibb? Nem véletlen, hogy a világ legkívánatosabb sportos kombijait soroló lista is mindössze egyetlen Európán kívüli típust sorol.
A probléma megoldásaként a régebb óta raktáron álló autókat áron alul akarják értékesíteni.
Városi terepjáró a Ferraritól? Éveken át erősködtek, hogy ők márpedig nem ülnek fel erre a vonatra.
Lassan tíz éves az Alfa Romeo Giulia, korunk egyik, ha nem a legszebb szedánja, és nem hajlandó egy percet sem öregedni.
Sztár volt a flottákban, a családok is kedvelték, mindaddig, amíg kihalásra nem ítélte a SUV-mánia.
A hely szelleme is számít, Monacóban vagyonokat ért a legolcsóbban elárverezett Formula versenyautó is.
Jó kérdés, hogy az Alfa-vásárlóknak elég ma a dizájn és az érzelmek tombolása, valamint a többi alfás szeretete? Vagy inkább egy jó kocsira vágynak? Az Alfa Romeo Tonale villanyosított változata nem vett le a lábamról, többet vártam ettől a...